Sökning: "marknadsplan sammanfattning"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden marknadsplan sammanfattning.
1. Hur påverkar Gerillamarknadsföring Generation Y? : En studie av Gerillamarknadsföringens påverkan på Generation Y.
Kandidat-uppsats, Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Hur påverkar Gerillamarknadsföring Generation Y? Ämne/Kurs: Företagsekonomi - Kandidatuppsats Handledare: Lars Haglund Nyckelord: Marknadsföring, Gerillamarknadsföring, Generation Y, Annonsering, Word-of-mouth, Buzz- marknadsföring, varumärkesattityd, varumärkesengagemang, engagemang online, kommunikation. Bakgrund: Marknadsföring handlar om att skapa och utveckla lönsamma kundrelationer. LÄS MER
2. Kreditbedömning i fastighetsbranschen : Vilken information tar fastighetsbolag hänsyn till vid kreditbedömning av aktiebolag som hyresgäster?
Kandidat-uppsats, Institutionen för samhällsvetenskapSammanfattning : Sammanfattning Syftet med studien var att undersöka hur fastighetsbolag värderar historisk ekonomisk information och information från kompletterande källor vid kreditbedömning av aktiebolag som hyresgäster. Utgångspunkten för studien var att de på grund av den komplexa kreditgivningen fastighetsbolagen har, så måste de ta hänsyn till en rad faktorer. LÄS MER
3. Sund positionering för IP-telefonioperatörer
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Sammanfattning Uppsatsen's titel: Sund positionering för IP-telefonioperatörer Seminariedatum: 4 juni, 2008 Ämne/Kur's: FEKP01, Examensarbete på magisternivå, 15 poäng Författare: Andrea's Dehlin, andrea'[email protected]. LÄS MER
4. Le marketing d'un pays : Label Suède
Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomiSammanfattning : Résumé L’objet de ce mémoire est d’analyser la composition du label « Suède » et si c'est possible d'utiliser les méthodes de marketing traditionnel quand un pays est commercialisé. Nous centrons l‘attention sur l’office suédois du tourisme et des voyages qui est responsable pour le marketing de la Suède comme destination touristique. LÄS MER