Sökning: "partners"

Visar resultat 1 - 5 av 1094 uppsatser innehållade ordet partners.

  1. 1. Father groups in Burkina Faso – towards changed behaviors and a reconstruction of masculinities?

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Förvaltningshögskolan

    Författare :Andrea Hallberg; [2017-06-22]
    Nyckelord :Africa; Burkina Faso; Nakamtenga; Yennenga Progress; father groups; fatherhood; family life; masculinities; gender roles;

    Sammanfattning : Introduction: The importance of the involvement of men when it comes to increasing quality of life for women and children as well as for men themselves are evident, and has been shown repeatedly in academic research. Women globally are the ones responsible for children and household. LÄS MER

  2. 2. When the Dust Settles : Psychological Resilience among Swedish Veterans after Deployment in Afghanistan

    Master-uppsats, Lunds universitet/Socialhögskolan

    Författare :Harry Mallik Egonsson; [2017]
    Nyckelord :military; social work; Afghanistan; veterans; Swedish Armed Forces; resilience; bioecological theory; turning points.; Social Sciences;

    Sammanfattning : Sweden’s military involvement in Afghanistan has entailed the deployed soldiers’ exposure to high levels of stress and combat. As shown by a large number of studies, such experiences are associated with mental health problems. LÄS MER

  3. 3. Produktutveckling och externa partnerskap : inom born global-företag

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi; Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Sofia Kemppainen; Fredrik Rhodin; [2017]
    Nyckelord :born global; produktutveckling; externa partnerskap;

    Sammanfattning : Dagens internetreformerade samhälle leder till att allt fler företag väljer att internationalisera i ett tidigt skede och dessa tidigt internationaliserade företag har definierats som born global-företag. För att internationalisera i ett tidigt skede behöver born global-företag utveckla nya eller förbättra produkter i snabbare utvecklingstakt och med ett högre innovationsresultat. LÄS MER

  4. 4. Experiential Marketing and Customer Experience - How apparel stores build customer experience and interaction using in-store touchpoints

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella Handelshögskolan; Högskolan i Jönköping/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Emma Nyberg; Mathias Soini; [2017]
    Nyckelord :Experiential Marketing; Customer Experience; Touchpoints; Apparel stores; Sensory marketing;

    Sammanfattning : Abstract Purpose:The purpose of this study is to explore in-store touchpoints that help creating a positive customer experience in apparel stores. The aim of this thesis is to provide further insight that may be used for implementation of experiential marketing in stores. LÄS MER

  5. 5. Vilka samband råder mellan real växelkurs och olika sektorer av svensk utrikeshandel?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen

    Författare :Björn Olsson; [2017]
    Nyckelord :Export; import; real växelkurs; Marshall-Lerner villkoret; J-kurva; Business and Economics;

    Sammanfattning : This paper seeks to investigate the effects of the real exchange rate on the Swedish trade balance. By investigating for the elasticities of demand from the real exchange rate on Swedish exports and imports this paper seeks to present a more detailed and specific estimate than previous studies on the trade balance. LÄS MER

BEVAKA DENNA SÖKNING

Få ett mail när det kommer in nya uppsatser på ämnet partners.

Din email-adress: