Sökning: "personalized support"

Visar resultat 1 - 5 av 131 uppsatser innehållade orden personalized support.

  1. 1. Ungdomars perspektiv på vård vid psykisk hälsa och ohälsa

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för psykologi

    Författare :Karin Ragnarsson; Elinor Hoff; [2024]
    Nyckelord :adolescence; adolescent perspective; mental health; mental health care; ungdom; ungdomars perspektiv; psykisk hälsa; psykisk ohälsa; vård vid psykisk hälsa och ohälsa;

    Sammanfattning : Forskning visar att psykisk ohälsa bland barn och ungdomar som grupp har ökat sedan flera årtionden. Studier visar att psykisk ohälsa ofta börjar under tidiga utvecklingsfaser i livet och särskilt under ungdomsåldern och därför motiverar det tidiga och förebyggande insatser. LÄS MER

  2. 2. Nurses' experiences of providing person-centered care for older people with dementia : A meta-synthesis of qualitative studies

    Master-uppsats,

    Författare :Alice Nakindja; [2024]
    Nyckelord :Dementia; Person-centered care; Nurse; Older people 65 ; Qualitative studies;

    Sammanfattning : Aims: This literature review aimed to synthesize nurses’ experiences of providing person-centered care for older people with dementia.  Background: Life radically changes for people with health problems, especially dementia. The number of people with dementia is increasing due to the rapid increase of the aging population. LÄS MER

  3. 3. Adoption and use of instructional technology in Nigerian Universities. Exploring Faculty Members’ and Students’ Perspectives

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik

    Författare :Abisola Aminat Adegunju; [2023-06-19]
    Nyckelord :instructional technology; faculty members; students; perceptions; instruction delivery;

    Sammanfattning : Aim: This study aims to explore faculty members' and students' perspectives on the adoption and use of instructional technology in Nigerian universities. Considering that, instructional technology can assist educators to deliver engaging, personalized, and interactive learning experiences in higher education. LÄS MER

  4. 4. VAD FÖRÄNDRAR CHATGPT? : En kvalitativ studie om hur disruptiv teknologi kan komma att påverka praktiker, rutiner och dimensioner inom högre utbildning

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatik

    Författare :Lukas Svens; Erik Bergfeldt; William Osterman; [2023]
    Nyckelord :ChatGPT; AI; Distruptiv Teknologi; Högre Utbildning; Artificiell Intelligens;

    Sammanfattning : The AI-based chatbot ChatGPT has taken the world by storm, especially the education sector, as it has the ability to generate full reports, write scripts, assess reports and much more. The disruptive technology ChatGPT is changing the way students learn and the way lecturers teach by offering an exciting new approach to teaching and learning. LÄS MER

  5. 5. Service till nya generationens kunder : Hur kan dagens kundservice utvecklas för att möta kommande generationers förväntningar?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomi

    Författare :Kasper Karlsson; Johan Israelsson; [2023]
    Nyckelord :Kundservice; Servicegap; Generation Z; AI; Chattbotar; Kundfokus;

    Sammanfattning : This study aims to investigate the expectations and preferences customers within Generation Z have for service, as well as identify gaps between the expected and actual service. The study will further focus on future challenges for companies regarding service, when Generation Z becomes an increasingly large part of the customer base. LÄS MER