Sökning: "platform companies"

Visar resultat 1 - 5 av 791 uppsatser innehållade orden platform companies.

  1. 1. TikTok-influencers: vad är ett vinnande koncept för framgång? En kvalitativ innehållsanalys om olika personliga varumärkesbyggande kommunikationsstrategier samt karaktärsdrag som är framträdande i svenska influencers TikToks

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Yrsa Petersén; Filippa Sundman; [2024-03-04]
    Nyckelord :Personligt varumärke; influencer; kommunikationsstrategier; karaktärsdrag; TikTok;

    Sammanfattning : Executive summary The purpose of this thesis is to examine the construction of personal brands on influencers on the platform TikTok. Influencers - a very current and relevant phenomenon in today’s society, are gaining more power in the media landscape and have major influence on both social media users and companies. LÄS MER

  2. 2. Real vs Reel: Drivers of Consumer Engagement in Online Brand Communities. A Netnographic Study on Red Bull’s Facebook Brand Page

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Moa Lind; Malin Morup; [2024-02-12]
    Nyckelord :Consumer engagement; online brand communities; social media; netnography; authenticity; disengagement; relationship marketing;

    Sammanfattning : Online brand communities contribute to companies by being a digital extension of the brand, enabling a diversified complementary market, and constituting a driving marketing force through consumer engagement. However, with great opportunities comes also great responsibilities, and its challenges. LÄS MER

  3. 3. TikToks Påverkan: En studie om recensioners påverkan på TikTok-användare : - Inom Elektronisk Word-Of-Mouth

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Lorita Maqedonci; Vanesa Voca; [2024]
    Nyckelord :EWOM; positiv negativ WOM; e-handel; OCR; IACM; TikTok; och sociala medier;

    Sammanfattning : Titel: TikToks Påverkan: En studie om recensioners påverkan på TikTok-användare – Inom elektronisk Word-Of-Mouth. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Lorita Maqedonci och Vanesa Voca Handledare: Martin Ahlenius Datum: 2024 - Januari Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka hur recensioner på TikTok påverkar användare genom elektronisk Word-Of-Mouth (eWOM). LÄS MER

  4. 4. Exploring the use of low-code software development in the automotive industry : thesis conducted at the Scania engine assembly facility

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Matteus Henriksson; [2024]
    Nyckelord :low-code development; no-code; rapid application development; automotive industry; power platform;

    Sammanfattning : The growing demand for IT professionals to develop and maintain software is creating huge concerns for organizations looking to keep up and build resilience. The trends show that there is a large shortage compared to the demand. Manufacturing companies are no exception to this, and the adoption of Industry 4. LÄS MER

  5. 5. Controlled environmental agriculture & the need for innovations networks

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Andreas Törnblom; Oscar Melkersson; [2023-08-28]
    Nyckelord :Controlled Environmental Agriculture CEA ; Food Production; Innovation Networks; Multi Level Perspective; Sustainability;

    Sammanfattning : This thesis explores which innovation systems that facilitates growth for Controlled Environment Agriculture (CEA) companies and to successfully operate within the food industry. This was done by interviewing several companies within the CEA industry as well as relevant governmental organizations. LÄS MER