Sökning: "sammanfattning av grönroos"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden sammanfattning av grönroos.

  1. 1. Hur näringsriktiga är hemlevererade matkassar i förhållande till näringsrekommendationer? : - En kvantitativ studie.

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för kostvetenskap

    Författare :Malin Grönroos; Maya Salmikivi; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : SAMMANFATTNING Användandet av matkassar ökar i välutvecklade länder, såväl som förekomsten av kostrelaterade sjukdomar såsom övervikt. Tidsbrist och mental belastning kan vara hinder för att laga hälsosam mat hemma, därav kan hemlevererade matkassar vara användbara för att möjligtvis få hem näringsrika måltider i stället för att köpa ohälsosam mat. LÄS MER

  2. 2. Upplevd kvalitet i kundservice : En kvalitativ undersökning på en prisfokuserad marknad

    Magister-uppsats, Karlstads universitet/Avdelningen för företagsekonomi

    Författare :Daniel Hjert; Lisa Wedberg; [2014]
    Nyckelord :kundservice; kundcenter; service recovery; kundupplevelse; kvalitet; tjänstekvalitet;

    Sammanfattning : Sammanfattning Syftet med denna uppsats är att skapa djupare förståelse för kvalitetsbegreppet i en tjänsteleverantörs kundservice. Uppsatsen utreder även hur kvalitetsbegreppet skiljer sig åt beroende på varför kunden kontaktar kundservice. På grund av tjänsters abstrakta natur blir kvalitet i dessa sammanhang svårt att definiera. LÄS MER

  3. 3. Snabbare, smartare och hungrigare? : En fallstudie av företagsidentiteten på Academic Work

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Linnea Larsson; Kristin Pehrsson; [2008]
    Nyckelord :Corporate identity; corporate culture; image; vision; Företagsidentitet; företagskultur; image; vision; bemanningsföretag;

    Sammanfattning : Problem: How should a company act to sustain a strong identity and thereby a strong brand image when operating in a changeable world? Purpose: The purpose of this thesis is to analyze whether the corporate identity of Academic Work is strong or fragmented. Further more this thesis aims to give recommendations on how the company could continue working to maintain a strong brand image. LÄS MER

  4. 4. Relationsmarknadsföring : En fallstudie av reklambyråer

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Jeanette Engdahl; Mijanovic Mija; [2006]
    Nyckelord :relationsmarknadsföring; reklambyrå; reklambransch; kreativitet; strategi;

    Sammanfattning : Abstract The development of new economies from the industrial revolution to the information society of today has led to an increase in goods, services and information technology. It has also affected the way that organizations are formed and shown that organizations transform more and more into networks. LÄS MER