Sökning: "the social network film"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden the social network film.
1. Deep Learning Based Sentiment Analysis
Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Background: Text data includes things like customer reviews and complaints,tweets from social media platforms. When analyzing text-based data, the SentimentModel is used. Understanding news headlines, blogs, the stock market, politicaldebates, and film reviews some of the areas where sentiment analysis is used. LÄS MER
2. Marknadsföra känslan : En undersökning om visuell attraktion vid marknadsföring för unga
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för teknik och estetikSammanfattning : Marknadsföringens grund är spridning av information. Upplysning sker genom distribution till riktad intressegrupp som konsumerar marknadsföringens budskap. Marknadsföringen slår igenom om åskådaren köper budskapets känsla. Upplevelse av känslan utgår ifrån innehållets kontext som tilltalar individen emotionellt. LÄS MER
3. Copyright implications of computer-generated imagery using the likeness of real people
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : The Universal Declaration of Human Rights article 27 shows that copyright law has two functions. ‘everyone has the right freely to participate in the cultural life of the community, to enjoy the arts and to share in scientific advancement and its benefits. LÄS MER
4. Klipp dig och skaffa dig ett socialt kontaktnätverk
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Studien undersöker rekryteringsprocessen inom film- och tv-branschen samt digitala plattformar. Syftet är att skapa förståelse för vilka behov yrkesverksamma filmarbetare har vid användning av en ny digital plattform för att effektivisera rekryteringsprocessen. LÄS MER
5. Big Dyke Energy? : Commodification and Queer Female Meaning-Making in the Reception of Ocean’s 8 (Gary Ross, 2018)
Master-uppsats, Stockholms universitet/FilmvetenskapSammanfattning : In a media landscape that continues to be characterized by heteronormativity, queer female audiences are continuously finding ways to make popular texts their own. Previous scholarship on queer female reception has largely approached queer meaning-making as a text-audience relationship, a perspective which disregards the position of films as commodities surrounded by an extensive promotional network. LÄS MER