Sökning: "thesis about customer perception"

Visar resultat 1 - 5 av 53 uppsatser innehållade orden thesis about customer perception.

  1. 1. Value creation through the service consumption process in the fashion industry : An exploratory study of where value is created during the service consumption process in connection with e-commerce

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Lina Almqvist; [2022]
    Nyckelord :Value; Service consumption process; E-commerce; Value creation; Online shopping;

    Sammanfattning : Purpose The purpose of this study is to analyze the customer's perception of value through each stage of the service consumption process in connection with e-commerce. The aim is to see where in the different stages customers experience value. Method For this research a qualitative method was used in the form of semi structured interviews. LÄS MER

  2. 2. A Bland New Way To Imitate? A Qualitative Study Exploring the Phenomena of Blands Through Consumers' Perceptions

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Oskar Hoff; Hugo Röken; [2022]
    Nyckelord :Blands; bland blueprint; customer-based brand equity; imitation strategy; me-too brands; consumer value creation; Business and Economics;

    Sammanfattning : Thesis Purpose: The purpose of this thesis is to explore the phenomenon of blands – A rise of brands that potentially adhere to a similar blueprint while claiming to be disruptive, unique and extraordinary. Moreover, this thesis aims to create an understanding of how consumers perceive blands as well as well as how value is created. LÄS MER

  3. 3. Landskapsarkitekten och verktygen : fem fältstudier testar verktygens villkor, konsekvenser och möjligheter för att uppfatta och representera landskap

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)

    Författare :Alva Lindau; [2022]
    Nyckelord :verktyg; representation; plan; sektion; landskap; arkitektur; process; metod; design; skiss; elevation; snitt; projektion; perspektiv; perception; diagram; vandring; upplevelse;

    Sammanfattning : En av landskapsarkitekturens utmaningar är att kontinuerligt utveckla och modellera de verktyg som arkitekten använder på sätt som löser de problem som definierar relationen mellan människa och miljö idag (Corner 2014; Balmori 2014; Wingren 2009; Oles et. al 2014). LÄS MER

  4. 4. Customers perception of Artificial Intelligence as Chatbots in CRM

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Elsa Kuylenstierna; Hanna Trägårdh; [2021]
    Nyckelord :CRM; customer relationship management; chatbots; artificial intelligence; ai; marketing; customer service; business administration; gen z; gen y; generations;

    Sammanfattning : ABSTRACT  Title: Customers perception of Artificial Intelligence as Chatbots in CRM  Subject: Bachelor thesis in business administration, 15 hp  Authors: Hanna Trägårdh & Elsa Kuylenstierna  Supervisor: Klaus Solberg Söilen  Examiner: Ulf Aagerup  Keywords: Artificial intelligence, Chatbots, Customer Relationship Management, Generation Z, Generation Y  Purpose: The purpose of this study is to determine the perception Swedish customers from Gen Z and Gen Y have of companies using chatbots in customer relationship management. Furthermore the study will analyze if the different generational groups perceive chatbots in different ways. LÄS MER

  5. 5. Utmaningar och möjligheter med distansarbete : En kvalitativ studie om kravanalys på distans

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Julien Papadopulos; [2021]
    Nyckelord :Remote work; customer needs; software development; requirements analysis.; Distansarbete; kundbehov; mjukvaruutveckling; kravanalys;

    Sammanfattning : Covid-Pandemin i början av 2020 har på ett eller annat sätt påverkat och begränsat hur anställda arbetar. Flera förändringar har skett som att företag med förutsättningarna förlagt arbetet till de anställdas hem. Detta har bidragit till att spontana interaktioner minskat, nya arbetsmetoder har formats och nya verktyg lanserats. LÄS MER