Sökning: "uniqlo"
Hittade 4 uppsatser innehållade ordet uniqlo.
1. Value co-creation and Industry 4.0 : A comparative cross-case study of luxury vs. fast-fashion brands
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Consumers have changed their behaviour from passive roles to active ones, demanding their beloved brands to be integrated into long-lasting customer-brand relationships. With this ideology, which is the basis for the S-D logic, there is an on-going scientific debate on the value co-creation phenomenon and its effects on sustaining long-term brand-customer relationships in the context of the fashion industry. LÄS MER
2. To recycle, or not to recycle? : An analysis of consumption and recycling awareness of consumers in contemporary Japan, with a focus on Uniqlo’s All-Product Recycling Initiative
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för Asien-, Mellanöstern- och TurkietstudierSammanfattning : .... LÄS MER
3. Allt handlar om image : En studie om vad fyra internationella klädföretag betonar i sitt Corporate Social Responsibility-arbete
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Klädbranschen är präglad av långa, världsomspännande produktionsled vilket gör det intressant och viktigt att se hur stora, internationella företag arbetar med CSR. Kraven på att företag tar socialt ansvar ökar samtidigt som företag är påverkade av sin historia, kultur och specifika omständigheter som kan påverka vad som är viktigt för företaget. LÄS MER
4. How do Global Retail Companies utilize Corporate Social Responsibility (CSR)?
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för managementSammanfattning : Corporations around the world are today acknowledging more and more the need of long-term sustainability strategies integrated into their core businesses. This has led to the use of the Corporate Social Responsibility (CSR) framework. H&M and UNIQLO are no different. LÄS MER