Sökning: "vad är en bra kundtjänst"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden vad är en bra kundtjänst.

  1. 1. Factors Influencing the E-commerce Purchase Process of Big High Involvement Products

    Master-uppsats, KTH/Industriell Management

    Författare :ERICA DRAGON; JOHANNA TAFLIN; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : E-commerce is growing and has grown considerably during the last two decades. It is also growing within product segments previously believed to be hard to sell over the internet, such as big high involvement products and this is calling for an exploration of the e-commerce purchase process for this product segment. LÄS MER

  2. 2. Automatisering av kundtjänst med maskininlärning : Hur maskininlärning kan användas inom kundtjänst samt hur detta påverkar företagskultur och kundnöjdhet

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Sandra Järkeborn; Vera Werner; [2018]
    Nyckelord :Automation; Machine Learning; Customer Service;

    Sammanfattning : Artificiell intelligens och maskininlärning är två ämnen som varit mycket aktuella på sistone. Vad som startade som ett banbrytande fenomen är nu inkorporerat i människors vardagliga liv. LÄS MER

  3. 3. Framgång på nätet - En studie om Let's Deals kundvärdeskapande

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Markus Landén; Richard Milch; [2016-09-05]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Bakgrund: Marknaden förändras hela tiden och idag är konsumentens åsikt viktigare än någonsin. Marknaden har blivit mer centrerad kring konsumenten vilket har lett till att konsumenterna har stor inverkan på vad produkterna ska ha för funktioner. LÄS MER

  4. 4. How do we form trust online? : Guidelines for designing e-commerce websites to be trust-inducing

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Filip Lilja Bermlid; [2016]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : En av de främsta anledningarna till att man väljer att delta i e-handel är att man har tillförlit till dess webbsida. Det huvudsakliga målet med den här uppsatsen är att utforska vad som skapar tillförlit online, hur det kan påverkas och varför detta är viktigt för e-handel. LÄS MER

  5. 5. Klagomålshantering av e-handelsföretag på Facebook : ett ramverk för klagomålshantering

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Andreas Hansson; Kristian Larsson; Billy Persson; [2014]
    Nyckelord :e-handel; Negativ mun-till-mun”; Facebook; klagomålshantering; kundlojalitet;

    Sammanfattning : Svensk e-handel har de senaste åren vuxit kraftigt, vilket har lett till att andelen e-handels-företag har ökat i Sverige de senaste åren. Konsumenten har idag större valmöjlighet vid val av företag. Företagen erbjuder bra fraktvillkor, tryggare betalningsformer och mer användarvänliga hemsidor. LÄS MER