Sökning: "överträffa kundens förväntningar"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden överträffa kundens förväntningar.
1. Att shoppa online i butik - Hinder och möjligheter
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för teknikvetenskaperSammanfattning : Kvalitetsutveckling kräver ständiga förbättringar för att möta och överträffa kundernas förväntningar. Denna studie har utförts av studenten hos organisationen MQ vid deras butik i Motala. LÄS MER
2. Utveckling av förbättringsprocess och kommunikation i Structor Uppsala
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : En organisations kvalitetsarbete kräver ständiga förbättringar i en cyklisk process för att uppfylla och överträffa kundens förväntningar. Genom forskningsstrategin aktionsforskning och applikation av hörnstensmodellens principer har Structor Uppsala genomgått en forskningsprocess byggd på delaktighet i syfte att utveckla organisationens förbättringsarbete och interna kommunikation kring förbättringsprocessen. LÄS MER
3. Hur en ökad kunskap om kabelns mätmetoder kan leda till materialbesparing och därigenom kostnadsoptimering samt ökad produktivitet : En fallstudie inom NKT High Voltage Cables
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : I dagens tillverkningsindustri ställs det allt högre krav på produkter av hög kvalité med lägsta möjliga produktionskostnad. För att som producerande industri kunna tillmötesgå dessa krav krävs det att produktionsprocessen optimeras och därigenom sänker kostnaderna. LÄS MER
4. Kvalitetsundersökning av fastighetsmäklares förmedlingstjänst : En kvantitativ studie
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : Då vi delar uppfattningen med tidigare tjänsteforskning att fastighetsmäklares förmedlingstjänst i stor utsträckning produceras och konsumeras samtidigt, uppstår svårigheter i att upprätthålla den ack så viktiga kvalitetskontrollen. Kvalitetskontrollen försvåras även av det faktum att kunden endast kan utvärdera tjänstekvalitén först när tjänsteprocessen är avslutad. LÄS MER
5. The Assessment of the Customers’ Expectations and Perceptions Towards the Quality of Educational Services : the Case of Industrial Engineering and Management programme at KTH (Royal Institute of Technology)
Master-uppsats, KTH/Industriell marknadsföringSammanfattning : The services sector is the largest economic sector in the world. In addition, the services sector is growing relative to the rest of the economy even in the countries that are still industrialising. The services sector consists of many subsectors, e.g. LÄS MER