Sökning: "3d konst"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade orden 3d konst.
1. A participatory approach to eliminating Musculoskeletal disorder risk factors in a paper industry workflow : Developing an assisting tool for paper industry workers by exploring work tasks through participatory design activities
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : This project was implemented as a Master thesis project in Industrial design engineering (IDE). In collaboration with Billerud Karlsborg, the project was initiated to develop proposal for a technological solution for eliminating a manual handling work task in the production line for coated paper products. LÄS MER
2. Weapons of Microcontroller Destruction : Tangible Playthings for Roleplaying in Dungeons & Dragons
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : This project aims to explore how interactive tangible playthings can be designed to enhance the roleplaying aspect of Dungeons & Dragons. Further, the project juxtaposed D&D and interaction design as practices to examine if D&D can contribute to interaction design. LÄS MER
3. Hive : Produktutveckling av en additivt tillverkad sänglampa
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Normada arbetar med att utveckla additivt tillverkade (3D-printade) möbler i skandinavisk stil och vill nuutöka sin produktportfölj med mindre produkter, såsom en sänglampa. Denna rapport fokuserar på att lösa ettvanligt problem med sänglampor idag, nämligen att de oftast antingen ger riktat ljus lämpligt för läsning ellerspritt ljus som skapar en mysig atmosfär. LÄS MER
4. A designer-driven approach to procedural generation tools for level design
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Game development is a multifaceted field that involves both traditional software practices and creative work. It is characterized by its iterative and time-consuming process where prototypes are created and then evaluated. This is especially true for creating 3D environments, where it is difficult to evaluate the quality before it is completed. LÄS MER
5. The Metaverse: The Potential to Revolutionize Workforce Training : A qualitative study on how industrial companies can use the Metaverse for workforce training, presenting a conceptual framework
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle; Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Recent technological advances are radically changing the industrial landscape and driving a digital transformation of industry. This transformation presents several challenges for industrial companies, notably the urgent need to bridge a widening skill gap. LÄS MER