Sökning: "8C Model"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden 8C Model.

  1. 1. E-Lojalitet på den svenska OTT-marknaden : En kvantitativ studie om faktorer bakom OTT-konsumentens e-lojalitet

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Nadin Bahsoun; Nadja Boukni; [2021]
    Nyckelord :E-Loyalty; eWOM; The 8C:s; Satisfaction; Trust; OTT-platforms; E-Lojalitet; eWOM; De 8C:na; Tillfredsställelse; Förtroende; OTT-plattformar;

    Sammanfattning : Under det senaste decenniet har utvecklingen ökat drastiskt av streaming av filmer, serier, dokumentärer och sport. Utvecklingen har medfört att nya over-the-top (OTT) företag har inträtt marknaden. Några av världens största underhållnings- och telekomföretag har under de senaste åren satsat på denna typ av plattform. LÄS MER

  2. 2. Increasing Photovoltaic penetration rate on isolated grid using storage, overbuilding and curtailment: Case study of the Reunion Island

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Théo Chamarande; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : In the global context of GHG emissions reduction, insular isolated grids which are the most vulnerable systems in terms of fossil fuel dependency have to conduct their energy transition. Conventional units using fossil fuels are well adapted to those systems because they are dispatchable, reliable and flexible, so they can easily respond to grid requirements. LÄS MER

  3. 3. E-loyalty in digital platforms : How do the employees in banks experience their work with customer e-loyalty, individually and in relation to each other?

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Johanna Näsholm Johansen; Noor Al Amin; [2018]
    Nyckelord :CRM; eCRM; Digitalization; Banking; Loyalty; e-loyalty; 8C Model;

    Sammanfattning : This thesis aims to study how the top management and employees in banks experience their work with customer e-loyalty in digital settings, both individually and in relation to each other. Today's bank customers desire freedom in where they conduct their business and do at the same time require a deeper personal relationship with their bank advisors. LÄS MER