Sökning: "ABB marknadsföring"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden ABB marknadsföring.

  1. 1. Rethinking the Spectrum of Marketing Communication Tools in B2B : An Explanatory Case Study from a Multinational Automation Company

    Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Jonathan Segerström; Elina Tidström; [2022]
    Nyckelord :Business-to-business; Business marketing; Marketing communication; Digital media;

    Sammanfattning : Title: Rethinking the Spectrum of Marketing Communication Tools in B2B  Date: 2022-06-03 Level: One-Year Master’s Thesis 15, ECTS Institution: Karlstad Business School Authors: Jonathan Segerström & Elina Tidström Tutor: Bo Rundh Keywords: Business-to-business (B2B), Business marketing, Marketing communication, Digital media. Research question: How does a company within the automation industry work with their marketing communication? Purpose: The purpose of this study is to explain the transformation of marketing communication in a company within the automation industry. LÄS MER

  2. 2. Marketing Introduction Plan for the New Generation of Sustainable Circuit Breakers LTA 420 kV : A real-life case for implementation at Hitachi ABB Power Grids

    Master-uppsats, KTH/Kemiteknik

    Författare :Ivan Fradinho Bastos; [2021]
    Nyckelord :high-voltage circuit breaker; SF6-free circuit breaker; sustainable circuit breaker; eco-efficient high-voltage circuit breaker; market introduction plan; högspänningsbrytare; SF6-fri strömbrytare; hållbar strömbrytare; miljöeffektiv högspänningsbrytare; marknadsintroduktionsplan;

    Sammanfattning : En strömbrytare är en säkerhetsanordning som är utformad för att bryta strömmen om ett problem uppstår. Det finns ett flertal olika typer av brytare beroende vilket spänningsområde som avses. Brytare för lågspänning används för hushållsapparater, medan högspänningstyper används för överföring av spänning i elnätet. LÄS MER

  3. 3. Designkoncept i kontorsmiljö : Rumslig gestltning med berättarteknik i fokus

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Innovation och produktrealisering

    Författare :Malin Westöö; [2017]
    Nyckelord :Storytelling; corporate storytelling; spatial design; concept; stories; branding; Corporate storytelling; storytelling; informationsdesign; historier; retorik; berättaraktivitet; narrativ; berättelser; företagskultur; kultur; kommunikation; rum; rumslig miljö; persona; rumsligt berättande; marknadsföring; företag; organisation; arbetsplats; koncept; inredning; design; ABB; arbetsmiljö; identitet;

    Sammanfattning : This is a study about how storytelling can be used in office environments to communicate the corporate culture. The concept corporate storytelling has been questioned by organisations and company’s weather the purpose is to sell products or trademarks. LÄS MER

  4. 4. Hur tillverkande företag med distributörer kan förbättra sin marknadsföring av standardiserade produkter : En fallstudie inom ABB Low Voltage Products

    Master-uppsats, KTH/Industriell marknadsföring

    Författare :Alexander Karlsson; Martin Hedengren; [2015]
    Nyckelord :industrial marketing; industrial buying behavior; commodities; industrial distributors; industriell marknadsföring; industriellt köpbeteende; standardiserade produkter; industriella distributörer;

    Sammanfattning : Marknaden för industriella distributörer har upplevt stora förändringar under de senaste decennierna. Trots att industribolag nu har större möjligheter att sälja direkt via internet har distributörerna generellt sett stärkt sin position av flera anledningar. LÄS MER

  5. 5. Pricing as an Organizational Process - A case study on organizational characteristics affecting the pricing process

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Felix Ahl; Asim Khandker; [2012]
    Nyckelord :Pricing Process; Pricing Strategy; Organizational Structure; Decision-making;

    Sammanfattning : For a long time there has been a gap between the performed research and what companies experience with respect to pricing processes. Currently, there is no extensive research in the subject; still many companies are working with the problem, both directly and indirectly. LÄS MER