Sökning: "ASCI"
Visar resultat 6 - 9 av 9 uppsatser innehållade ordet ASCI.
6. Effects of an internet-based CBT programme on coactive elite athletes psychological skills : a randomized controlled study
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Institutionen för psykologiSammanfattning : The importance of psychological skills for athletes’ performance has been a major focus in the field of sport psychology the last decades. This study has aimed to investigate the effects of an internetbased psychological skills programme on coactive elite athletes. LÄS MER
7. An Exploratory Study of Customer Satisfaction Based on ACSI Model : an application to the No.2 bus service in Gävle of Sweden
Magister-uppsats, Institutionen för teknik och byggd miljö; Ämnesavdelningen för industriell ekonomiSammanfattning : This thesis used ACSI model as a theoretical basis, which is a cause-and-effect model, to measure the quality of goods or service that starts from “customer expectations” to “customer satisfaction”. The purpose of this thesis is to find a suitable model for developing the customer satisfaction of No. LÄS MER
8. Konstnärer och ingenjörer i samarbete
Kandidat-uppsats, Institutionen för studier av samhällsutveckling och kulturSammanfattning : Denna uppsats vill beskriva två olika typer av konst- och vetenskapsorganisationer som sammanför konstnärer och vetenskapsmän. Olika händelser från dessa organisationer beskrivs dels för att verksamheten har varit banbrytande av olika slag. Dels innebär verksamheten någonting nytt på i alla fall i organiserad form. LÄS MER
9. Presentation of the Namibia Zero Order Stations and Information Site for Directorate of Survey and Mapping
Kandidat-uppsats, Institutionen för teknik och byggd miljöSammanfattning : This project is focused on the presentation of the Namibia Zero Order Stations, including the descriptions of the 21 stations across the country and to create information site for Directorate of Survey and Mapping in Namibia. The main reason for the implementation of web site is for the distribution of information and data to domestic and international clients. LÄS MER