Sökning: "Ad-irritation"
Hittade 5 uppsatser innehållade ordet Ad-irritation.
1. Marknadsföring på YouTube, en bra idé för företagen? : En kvalitativ studie kring företags marknadsföring på YouTube och dess påverkan på kundens uppfattning
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna studie undersöker de negativa effekter marknadsföring på YouTube skapar och kopplar det till teorierna Ad Intrusiveness, Ad Irritation och Ad Avoidance. Studien undersöker även hur kundens uppfattning av ett företag påverkas av deras reklam på YouTube. LÄS MER
2. Individanpassad marknadsföring : ett hot mot konsumentens integritet
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Individanpassad marknadsföring drivs till stor del av de fördelar som den tillför till ett företags kundrelationer och marknadsföringsresultat. Idag försöker annonsörer möta kundernas förväntningar på en individuell nivå. LÄS MER
3. Acceptable Ads guidelines, its effect on user experience and ad-noticeability
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The Acceptable Ads Standard is a set of guidelines developed by the biggest ad-blocker company AdBlock Plus as an attempt to alleviate the largest need for ad-blocking programs; ads being annoying, irrelevant, and too intrusive. The guidelines inflict rules regarding how ads can be presented in order to be acceptable, thereby not disturbing the consumer. LÄS MER
4. Avoiding Personalized Ads on Social Media : Understanding how YouTube users experience personalized advertising and what leads to ad avoidance in the context of personalization
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Recent trends and developments in the fields of Big Data, Machine Learning, and Artificial Intelligence are completely transforming the way brands are engaging and communicating with their audience, allowing more personalized communications than ever. With the spread of social networking sites, such as Facebook, YouTube or Instagram a new opportunity arises for companies to connect to their consumers. LÄS MER
5. Revising Arising Advertising : A study on Generation Y’s perception to traditional and alternative advertising on news sites
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Abstract Background Online Advertising is a continuously developing phenomenon, which helps several websites stay financially alive. However, online advertising tends to often be avoided by the consumers exposed to it, due to a number of perceived issues linked to online ads. LÄS MER