Sökning: "Advertise agency"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden Advertise agency.
1. The Question of Avian Aesthetics : An Ungendered Theory of Aesthetic Agency
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för arkeologi och antik historiaSammanfattning : As humanity grapples with its significant global footprint in this era, there is a growing fascination with delving into the experiences and viewpoints of other animal species. This juncture offers an opportune moment to delve into the aesthetics of non-human animals by using diverse interdisciplinary methods and viewpoints. LÄS MER
2. Alcohol advertising : A Minor Field Study in Cape Town.
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/BildproduktionSammanfattning : The purpose of this study was to examine marketers view of alcohol advertising. Focus have been on its potential effect on the society, moral aspects and its relation to sustainability, identity, gender and celebrities. LÄS MER
3. Storytelling i reklamfilm utifrån ett genusperspektiv
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för teknik och estetikSammanfattning : Abstrakt I vårt arbete har vi utgått från bland annat begreppet storytelling. Storytelling innebär att man använder sig av historier vid exempelvis marknadsföring. Storytelling kan till exempel användas för att stärka ett varumärke eller för att marknadsföra en enskild produkt eller tjänst genom till exempel reklamfilm. LÄS MER
4. Reklam för Responsiva Webbplatser : En studie i hur reklam bör utformas för internet
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatikSammanfattning : Advertising in responsive websites is a quite new phenomenon and has therefore, previously not been a target for any mayor research. Todays society, where new technological innovations persistantly supersede others must be seen as a possible changer for how companies advertise to this society. LÄS MER
5. Marketing Strategies : the situation and development suggestions for small and medium-sized travel agencies in China's Hainan province
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälleSammanfattning : Purpose/aim: This paper research to help SME travel agencies make ticket pricing strategy and choose the reasonable age group for publicity. Design/methodology/approach: This thesis will use SWOT to analyze the strength, weakness, opportunity and threat of Hainan’s SME travel agencies, and also the marketing theory and human resource management. LÄS MER