Sökning: "Agneta Ståhl"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Agneta Ståhl.

  1. 1. Marknadsstrategi för lead generation : En studie om digitala marknadsstrategier och dess effekt på marknadsleads

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Emma Ståhl; Anna Pettersen; [2014]
    Nyckelord :Digital marketing; Market strategies; Lead generation; Digital tools; Market leads; Business-to-business; B2B; Digital marknadsföring; Marknadsstrategier; Digitala verktyg; Lead generation; Marknadsleads; Business-to-business; B2B;

    Sammanfattning : Titel:                                 Marknadsstrategi för lead generation: En studie om digitala marknadsstrategier och dess effekt på marknadsleads Nivå:                                 C-uppsats, kandidatexamen i Företagsekonomi Författare:                        Anna Pettersen och Emma Ståhl Handledare:                     PhD Agneta Sundström Examinator:                     PhD Lars-Johan Åge Datum:                             2014-Juni Syfte:                                Syftet med denna studie är att öka förståelsen för hur företag planerar, tillämpar och utvärderar strategier för digital marknadsföring med avsikt att generera leads. Metod:                              Flerfallstudien är av kvalitativ karaktär. LÄS MER

  2. 2. Mellan pärmarna finns jag : En kvalitativ studie om pedagogers arbete med portfolio i förskolan

    Kandidat-uppsats, Institutionen för samhälls- och välfärdsstudier

    Författare :Annica Englundh; Agneta Ståhl; [2008]
    Nyckelord :portfolio; dokumentation; förskola; pedagog; lärande; enkät; barnet;

    Sammanfattning : Syftet med uppsatsen är att belysa hur pedagoger i förskolan resonerar kring användningen av portfolio i den praktiska verksamheten. Syftet är även att analysera vilken funktion berörda pedagoger anser att portfolion har. I studien har vi använt oss av kvalitativ undersökning genom enkäter. LÄS MER