Sökning: "Ahmad Salman Kanbar"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Ahmad Salman Kanbar.

  1. 1. Migrating and governing data in the jungle : A study of migrations and data governance in Seco Tools AB

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Ahmad Salman Kanbar; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : How do you find relevant data in the jungle of a large multinational enterprise? The␣ purpose of this thesis is Investigate how to migrate and set strategies and methods␣ regarding the organizational governance which can provide employees and users to␣ find relevant data to perform their daily work in Seco Tools. A qualitative research approach has been used to conduct this study. LÄS MER

  2. 2. Developing and Retaining Human Capital in a Multinational Enterprise : A case study of a Swedish multinational enterprise in the automotive industry

    Magister-uppsats, Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Ahmad Salman Kanbar; Samantha Lindström; [2013]
    Nyckelord :Human capital; human resource management; intangible assets; intellectual capital; automotive industries; multinational enterprise;

    Sammanfattning : Research question:How is human capital developed and retained by a Swedish multinational enterprise that operates in the automotive industry? Purpose of the study: The purpose of this thesis is to investigate and understand how human capital is developed and retained by a Swedish multinational enterprise that operates in the automotive industry. Methodology: The qualitative research approach was used for this study. LÄS MER

  3. 3. Handelsbankens användande av CRM -Är det lönsamt?

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Ahmad Salman Kanbar; [2012]
    Nyckelord :Customer Relationship Management; CRM; profitability; Handelsbanken; Customer Relationship Management; CRM; lönsamhet; Handelsbanken;

    Sammanfattning : Frågeställning: På vilket sätt används CRM av Handelsbanken och hur påverkar det bankens lönsamhet? Syfte: Syftet med detta arbete är att kunna öka kunskapen om hur Handelsbanken tillämpar CRM och för att undersöka om användandet av CRM i bankens verksamhet är lönsamt eller inte. Metod: För att svara på studiens syfte blev en intervju utförd med Handelsbanken. LÄS MER