Sökning: "Albin Bergh"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Albin Bergh.

  1. 1. Influencer or Human Billboard? : A study on defining influencer credibility on the Swedish market

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Mikael Bergh; Albin Eklöf; Isak Rydén; [2021]
    Nyckelord :Influencer marketing; credibility; influencer size; purchase intention.;

    Sammanfattning : The drastic growth of the influencer market has spiked an interest in defining the significance of influencer credibility (IC). This thesis primarily aims to identify which drivers of IC are important to Swedishconsumers and how these can impact purchase intention (PI). LÄS MER

  2. 2. Innehållet räknas : När marknadsföring skapar varumärkestillit och varumärkeslojalitet

    Master-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Albin Bergh; [2019]
    Nyckelord :Social media; digital marketing; content marketing; consumers; value creation; brand trust; brand loyalty; informative posts; personal posts; entertaining posts; Sociala medier; digital marknadsföring; innehållsmarknadsföring; konsumenter; skapa värde; varumärkestillit; varumärkeslojalitet; informerande inlägg; personliga inlägg och underhållande inlägg;

    Sammanfattning : How and what companies publishes on social media have become more important. Different types of post generate different type of effects and if companies want to create brand loyalty and brand trust they must take this in consideration. LÄS MER