Sökning: "Aleksandra Brand"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden Aleksandra Brand.
1. "The Good Guys"
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Studien syftar till att öka förståelsen för det relativt nya fenomenet Corporate Social Advocacy genom att undersöka hur det kommuniceras på sociala medier idag och hur budskapen mottas av konsumenter. För att besvara studiens frågeställningar har empiriskt material samlats in i form av två virtuella kvalitativa fokusgruppsintervjuer med deltagare från två olika generationer: generation X och generation Z. LÄS MER
2. Faktorer som påverkar möjligheterna att använda träfiberisolering
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för byggteknik (BY)Sammanfattning : The global climate situation today is strained, leading to both the need and the interest for the use of non-polluting materials to increase in the building sector. In Sweden, this sector accounts for about 18% of the country’s total domestic emissions of greenhouse gases, of which 55% occurs from heat losses in buildings. LÄS MER
3. This ad's for you... and you: Brand management for multiple stakeholders
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Background: In the competitive market for modern retailing, brand management is concerned with attracting and retaining both external and internal stakeholders. While brand building and marketing efforts have traditionally focused on building customer-based brand equity, another stream has emerged - internal branding that focuses on human capital and employee-based equity. LÄS MER
4. Femvertising - Icke stereotypisk reklam med kvinnostärkande budskap
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : In today's media landscape, advertising is dominated by stereotypes due to the perceived contradiction that exists between exposing different forms of beauty and simultaneously communicating in an efficient way. Theories imply that attractiveness sells, however researchers have shown that this might not always be true. LÄS MER
5. Styra och ställa - En studie om hur företag arbetar med sin interna styrning för att uppnå framgång
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : In year 2006 Carlings was named the most profitable chain, selling clothes, in Sweden. A year after they ended up on the podium once again. What is remarkable about this result is the fact the company does not exploit any direct marketing or offer a differentiated product compared to its competitors such as H&M and Gina Tricot. LÄS MER