Sökning: "Alexander Falck"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Alexander Falck.
1. On the Resilience of High-ESG Firms: An Event Study of the Russo-Ukrainian War
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : This study aims to deepen our understanding of the relationship between social capital and firm performance during times of crisis. To achieve this, we use ESG scores as a proxy for social capital and investigate whether European high-ESG firms outperformed low-ESG firms during the Russo-Ukrainian War, which we argue constitutes an exogenous market shock. LÄS MER
2. Is There More To Merchandise Than Making Money? : A comparative study of Scandinavian football clubs describing how they build Brand Equity through merchandise
Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Authors: Alexander Falck, 86-05-24, Economic program Rasmus Bergqvist, 84-11-08, Marketing program Course: International Marketing Strategy, 4FE02E (AF) and 4FE00E (RB) Tutor: Anders PehrssonExaminer: Anders PehrssonTitle: Is There More to Merchandise Than Making Money? A comparative study of Scandinavian football clubs describing how they build Brand Equity through merchandise. Background and problem discussion: Merchandise is one part of the product that a football club offers. LÄS MER
3. Att Marknadsföra Döden : En jämförande studie mellan tjänstemarknadsteori kontra begravningsbyråers arbetssätt.
Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Författare: Alexander Falck, Ekonomprogrammet inriktning marknadsföring Sebastian Ivarsson, Enterprise and Business Development Handledare: Kåre Skållerud Examinator: Frederic Bill Titel: Att marknadsföra döden: en jämförande studie mellan tjänstemarknadsteori kontra begravningsbyråers arbetssätt. Bakgrund och problemdiskussion: Produkter och tjänster marknadsförs på olika sätt, för att marknadsföra tjänster så har den ursprungliga marknadsföringsmixen från Kotler utökats med ytterligare tre delar för att beskriva det som är viktigt i tjänstemarknadsföringen. LÄS MER