Sökning: "Alice Eklund"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Alice Eklund.
1. “Det var ju mycket jag fick ut av det, mycket mer än vad jag trodde”: En tematisk analys av deltagares upplevelser av en transbekräftande intervention
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Trans and gender diverse people report significantly poorer health than cisgender people. This could be understood as an effect of minority stress. One way of enhancing their wellbeing is through transgender affirming cognitive-behavioural therapy, and this study investigated participant experiences of such an intervention. LÄS MER
2. Utmaningar och möjligheter ett företag kan möta vid rebranding och repositioning : En kvalitativ studie som undersöker utmaningar och verktyg företag inom finansbranschen kan använda vid rebranding och repositioning
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Finansbranschen utmärker sig som en bransch med höga krav på tillförlitlighet och trovärdighet. En grundförutsättning för finansföretagens överlevnad är kundens fortsatta förtroende där varumärket har en avgörande roll. LÄS MER
3. Kvinnors upplevda livskvalitet efter behandling för livmoderhalscancer- En litteraturstudie
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för hälsovetenskaperSammanfattning : .... LÄS MER
4. The Impact of Sustainable Advertising and its Relationship to Consumer Brand Loyalty : An Empirical Study of Young Adults and their Brand Switching Behaviour on High- and Low Involvement Products
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Even though the majority of companies have realised the benefits of implementing sustainability practices into their business strategies today, the problem is that the marketing of these activities still has a negative impact on the environment. Therefore, the purpose of this research is to examine if the impact of sustainable advertisements can influence the purchase decisions of young adults who show loyalty to another brand. LÄS MER
5. Volontärarbete - nytta eller nöje. En studie om volontärturism ur ett organisationsteoretiskt perspektiv
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SocialhögskolanSammanfattning : In this paper I have examine how Voluntourism and its bisectional content is perceived and justified by operators who are active in the volunteer travel industry. I have taken a qualitative approach and I chose to do an observational study and complementing it with four interviews. LÄS MER