Sökning: "Amanda Selling"
Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden Amanda Selling.
1. Vad är poängen? : En narrativ jämförande analys av Kevin Bangs egna videor och marknadsföringsvideor
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Reklam har genom tiderna utvecklats från att vara övervägande argumenterande text till att påsenare år ha en mer berättande ansats, särskilt med framväxten av videoreklam. Socialamedier har lockat många företag att flytta sin reklam från traditionella medier till socialamedier på grund av den ökande användningen. LÄS MER
2. A comparative study: How are European fast-fashion and high-end fashion brands adapting their marketing strategy for the Japanese market?
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The study investigated how European fashion brands adapt their marketing strategies to the Japanese market. The culture in Japan differs from Europe, in which advertisements, commercials and other promotional tools risk getting misinterpreted or perceived as offensive. LÄS MER
3. Biochar and district heating : The path to negative emissions
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : Uppsala Kommun is developing a new city district called Sydöstra staden (SÖS) as an innovative and transformative city district. A technical supply system that aligns with the district’s goals is pyrolysis. Pyrolysis is a process where biomass is heated without the supply of oxygen. LÄS MER
4. Combining Smart Energy Storage with a Nordic PV Park : An explorative study of revenue-improving and cost-reducing battery services
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Byggteknik och byggd miljöSammanfattning : With global climate change as the main driver, there is an increase towards including more variable renewable energy (VRE) sources in the electricity mix. Energy production from utilizing the photovoltaic effect, or PV power, is increasing rapidly and is visioned to cover 5 – 10 % of Sweden’s electricity demand in 2040. LÄS MER
5. Does Enhanced Usability Increase Trust? : A case study on a Swedish snus e-commerce application
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : The purpose of this study was to examine the importance of usability to enhance perceived consumer trust in a web application selling snus. This was done by answering the research question “Does usability affect Swedish snus consumers trust in snus e-commerce applications?”. LÄS MER