Sökning: "Ambassadors"

Visar resultat 1 - 5 av 123 uppsatser innehållade ordet Ambassadors.

  1. 1. The Implications of State Resources And Gender. Diplomatic Networking by Male and Female Ambassadors with Limited Resources

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Statsvetenskapliga institutionen

    Författare :Anna Hageskog; [2023-10-30]
    Nyckelord :Diplomacy; ; Diplomatic Networking; State Resources; Gender; Resource-Deprived Diplomats; Hierarchies; Gendered Networks;

    Sammanfattning : Networking is viewed as essential to successful diplomatic performance. Existing scholarship on diplomatic networking is nevertheless limited and therefore yet to explore and examine diplomatic networking in conjunction with fundamental structural factors, such as the financial resources of the embassy and gender. LÄS MER

  2. 2. Aligning Two Perspectives : A Case Study on how EF can Develop the Internal Marketing with their Brand Ambassadors

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Nellie Sjösten; Lisa Ullman; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Internal marketing is crucial for the company's employees to make the business more successful. One appliance to prosper the business is through brand ambassadors. Using brand ambassadors, the company can increase its trust, brand image, and more essential segments. LÄS MER

  3. 3. Förändringsarbetet på fikapauserna: : en fallstudie av oplanerade förändringar på Handelsbanken

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Aya Yasmin Abou-Naja; Sandra Dahlstrand; [2023]
    Nyckelord :Oplanerad förändring; förändringsmekanismer; organisationskultur; hållbarhetsförändring; Unplanned change; change mechanisms; organizational culture; sustainability change;

    Sammanfattning : Förändringar i organisationer kan komma i flertalet olika former, strukturer, och omfattningar. Ett förändringsarbete som sker på fikapauserna i en organisation är en lös och oplanerad förändring där den drivande förändringsagenten är medarbetarna och deras sociala interaktioner. LÄS MER

  4. 4. Between Discursive Power, Visibility and Resistance: A Critical Study of Employee Ambassadorship on Social Media

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Alessandra Sossini; [2023]
    Nyckelord :employee ambassadorship; employee communication; social media; power; Foucault; discourse; visibility; surveillance; resistance; Social Sciences;

    Sammanfattning : Social media offers employees new opportunities to contribute as communicators and ambassadors to the strategic communication of organizations. However, this study problematizes the prevailing normative and managerial-dominated understanding of self-initiated employee ambassadorship on social media, which neglects power structures in which employees’ communication on social media is embedded. LÄS MER

  5. 5. "Every single word in the song is the truth" : En kritisk diskursanalys av Ukrainas segrare Jamalas uttalanden om sitt bidrag "1944" och sin medverkan i Eurovision Song Contest år 2016

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Sofia Norlander; [2023]
    Nyckelord :Eurovision Song Contest ESC ; cultural diplomacy; belonging and the politics of belonging; discourse; politics; Eurovision Song Contest ESC ; kulturdiplomati; tillhörighetspolitik; diskurs; politik;

    Sammanfattning : In 1944, the Soviet Union deported hundreds of thousands of Crimean Tatars from Crimea, one of whom was the Ukrainian artist Jamala's great-grandmother Nazylchan. Almost a hundred years later, and only two years after Russia's annexation of Crimea, Jamala represents Ukraine in the Eurovision Song Contest 2016 with the song "1944". LÄS MER