Sökning: "American Customer Satisfaction Index"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden American Customer Satisfaction Index.

  1. 1. Customers’ Perception on their Satisfaction about the Private Banks in a Developing Country : A perspective of Private Banks in Bangladesh

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Md Mahmudul Alam Akanda; Jasmin Dzeko; [2016]
    Nyckelord :Customers’ perception; Customers’ satisfaction; Private banks; Developing country; American Customer Satisfaction Index ACSI .;

    Sammanfattning : Customers’ satisfaction is a decisive factor in the development process of business which has also an effective impact on contributing a country's GDP. Private banks have been emerged over the time in developing countries where customers’ satisfaction is the driven force of banking industry investigated in Bangladesh. LÄS MER

  2. 2. The loyalty effect

    Master-uppsats, Lunds universitet/Ekonomihögskolan; Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Oskar Bill; Alexander Jöndell; [2015]
    Nyckelord :Customer loyalty; Net Promoter Score; NPS; American Customer Satisfaction Index; ACSI; Business and Economics;

    Sammanfattning : Authors: Oskar Bill, Alexander Jöndell Supervisors: Carl-Henric Nilsson Associate Professor Lund University ¬ School of Economics and Management Department of Business Administration Charlotta Johansson Associate Professor Lund University ¬ Faculty of Engineering Department of Automatic Control Purpose: The purpose is to predict customer loyalty by utilising big data. This will be done by combining two models: The American Customer Satisfaction Index (ACSI) and the Net Promoter Score (NPS) using the benefits of each model, the cause and effect relationship in ACSI and the simple survey methodology in NPS. LÄS MER

  3. 3. Att tillämpa återkommande mätning av kundnöjdhet i IT-projekt : En vidareutvecklad modell baserad på modellerna American Customer Satisfaction Index (ACSI) och SERVQUAL

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Informatik

    Författare :Roberg Karlmats; Daniel Karlsson; [2015]
    Nyckelord :Customer satisfaction; Service quality; American Customer Satisfaction Index; CSI; ACSI; Recurring; IT-project; SERVQUAL; Kundnöjdhet; Servicekvalitet; Nöjd Kund Index; NKI; ACSI; Återkommande; IT-projekt; SERVQUAL;

    Sammanfattning : I dagens samhälle är det allt viktigare för företag att behålla sina existerande kunder då konkurrensen blir allt hårdare. Detta medför att företag försöker vidta åtgärder för att vårda relationer med sina kunder. Detta problem är även högst relevant inom IT-branschen. LÄS MER

  4. 4. The loyalty effect

    Master-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Alexander Jöndell; Oskar Bill; [2015]
    Nyckelord :Customer loyalty; Net Promoter Score; NPS; American Customer Satisfaction Index; ACSI; Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER