Sökning: "Analytic Maturity"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Analytic Maturity.
1. Business Analytics Maturity Model : An adaptation to the e-commerce industry.
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Maturity models have become a widely used framework for assessing various capabilities and technologies among businesses. This thesis develops a maturity model for assessing Business Analytics (BA) in Swedish e-commerce firms. LÄS MER
2. "Vad det hela faller på är flera saker..." : En diskursanalytisk studie utifrån mellanstadielärares utsagor om muntlighetsundervisningen i den svenska skolans svenskämne
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Södertörns högskola/LärarutbildningenSammanfattning : The aim of this study is to better understand how oracy education is viewed by a selection of active intermediate-school teachers in the school-subject Swedish. Oracy in the intermediate-school level of education is a subject which is rarely researched and this study thus seeks to broaden the base of knowledge available to future studies. LÄS MER
3. Towards a Digital Analytics Maturity Model : A Design Science Research Approach
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Digital analytics kallas den samling teknologier som med olika teknikeranalyserar digitala kanaler (webbsidor, email och även offline data) för attsöka förståelse för kunders beteenden och intentioner. Digital Analytics harblivit en mycket viktig komponent till en stor del webbaserade systemmiljöer,där den stödjer och underlättar affärer och beslutsfattande för organisationer. LÄS MER
4. A comparison of solutions to measure Quality of Service for video streams
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, KTH/Data- och elektroteknikSammanfattning : There are more and more people watching video streams over the Internet, and this has led to an increase in companies that compete for viewers. To improve the users experience, these companies can measure how their services are performing. LÄS MER
5. Social Media Analytics - Factors affecting business and IT alignment of Social Media Analytics in organizations
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Social Media Analytic (SMA) is an emerging trend driven by practitioners to access and ana-lyze the increased volumes of user-generated content. The utilization of SMA provides organ-izations with the potential to improve customer insights, digital presence and foster customer relationships. LÄS MER