Sökning: "Andreas Pajuvirta"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Andreas Pajuvirta.
1. Varför internationell marknadsföring : En studie om internationella marknadsföringsstudenters motivationer bakom deras programval
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Industriell ekonomi och organisationSammanfattning : Abstract Date: 2020/06/02 Level: Bachelor thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: D’alessandro Maximillian & Mills Dominic (1995/02/11) (1998/09/26) Title: Why international marketing? - A study on the underlying motivational factors behind international marketing students choice of higher education Tutor: Andreas Pajuvirta Keywords: Motivation, students, consumer behaviour, hedonism, utilitarism, intrinsic motivation, extrinsic motivation Research question: Which motivational factors affect students when choosing the international marketing programmes in Sweden? Purpose: The aim of this study is to contribute to a greater understanding of the existing, limited research regarding the motivational factors behind international marketing students choice of course. Furthermore, the study aims to create a holistic view of what motivational factors affect international marketing students when choosing their course. LÄS MER
2. To discover Kurdistan : How Swedish companies have handled the Kurdish market
Magister-uppsats, Mälardalens högskola; Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : The objective of this thesis is to find factors that can be helpful for Swedish companies that are thinking about entering the Kurdish market. The Kurdish market is a new and growing market in a region that is in its development phase. LÄS MER
3. Vilka faktorer är viktiga för en god kundtillfredsställelse på banken? : En fallstudie på Handelsbanken Västerås City
Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : När en god tjänstekvalitet har uppnåtts kan detta leda till en viss tillfredsställelse hos kunden. Denna tillfredsställelse är en känsla som kunden får efter att tjänsten har levererats vilket visar till vilken grad kundens förväntningar är uppfyllda. LÄS MER