Sökning: "Anna Dyberg-Ek och Ewa-Lotta W Runesson"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Anna Dyberg-Ek och Ewa-Lotta W Runesson.
1. Kundnöjdhet trots minskad fysisk interaktion
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för managementSammanfattning : Problem: Which factors affect customer satisfaction in a non-physical bank relation? Purpose: The purpose with this thesis is to study what creates customer satisfaction in a non-physical bank relation. We look at this by conducting a case study in which we studied the opinion of customers who uses the e-bank at FöreningsSparbanken. LÄS MER
2. Den elektroniska dialogens möjligheter i den lärande organisationen : betydelsen av social interaktion i dialogen
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för ekonomi och samhällsvetenskapSammanfattning : Problem: Vi anser att socialt samspel och en dialog krävs för att ett formulering organisatoriskt lärande ska ske. Idag blir organisationer allt mer distanserade och kommunikationen sker mer och mer elektroniskt. LÄS MER
3. Den elektroniska dialogens möjligheter i den lärande organisationen : betydelsen av social interaktion i dialogen
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för ekonomi och samhällsvetenskapSammanfattning : Problemformulering: Vi anser att socialt samspel och en dialog krävs för att ett organisatoriskt lärande ska ske. Idag blir organisationer allt mer distanserade och kommunikationen sker mer och mer elektroniskt. LÄS MER