Sökning: "Anna Oskar"
Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden Anna Oskar.
1. Spatial variation in GHG emissions from drained organic forest soils : implications for Swedish UNFCCC reporting
Master-uppsats, SLU/Dept. of Soil and EnvironmentSammanfattning : Drainage of organic soils for forestry generally increases soil CO2 and N2O emissions but decreases CH4 emissions. Under the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) countries provide annual national inventories of anthropogenic greenhouse gas (GHG) emissions and removals, which includes emissions of GHGs from drained organic forest soil. LÄS MER
2. Efficient Homomorphic Encryption using FPGA-Acceleration
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknikSammanfattning : The data being handled by many applications is in most cases confidential. Furthermore, the applications handling such data are nowadays often offloaded to remote data centers in the cloud. Computation on data in this environment is not secure since data is only encrypted when stored, and not while it is operated on. LÄS MER
3. Plattform för visualisering av trafikdata
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Den här rapporten redovisar och diskuterar resultatet av ett kandidatarbete. Arbetet som utförts var uppdraget Plattform för maskininlärning och visualisering av trafikdata med Institutionen för datavetenskap som kund och Östgötatrafiken som behovsägare och referenspartner. LÄS MER
4. Can Shared Pain Contribute To Brand Community?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Ämne/Kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Anna-Sofia Cappelen, Linn Erander, Michael Trane, Oskar Borg Handledare: Oskar Christensson Nyckelord: Brand Community, Consumer Culture Theory, Consumer Identity Project, Marketplace Cultures, Extremsport, CrossFit, Konsumtionsfenomen, Identitetsskapande, Gemenskap, Smärta. Syfte: Uppsatsen syfte är att öppna upp en ökad förståelse för det kollektiva identitetsskapandet som sker genom extremträning som ett konsumtionsfenomen via en kvalitativ forskningsmetod. LÄS MER
5. Att vara eller inte vara native
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: To Be or Not To Be Native - a Quantitative Study of Native Advertising on Instagram, and Its Effect on Consumer Behavior and Attitude. Seminar date: 2019-01-17 Course name: FEKH29, Degree project in Marketing Undergraduate Level, 15 University Credits. LÄS MER