Sökning: "Anne Nyeng-Jansson"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Anne Nyeng-Jansson.

  1. 1. Betydelsen av personlig kundservice : Finns det skillnader i förhållande till butikschefens uppfattning om kundens förväntningar och vad kunden har för förväntningar av personlig kundservice? Finns det skillnader mellan kundens förväntningar och den faktiska upplevelsen i butiken av personlig kundservice i jämförelse med vad butiken levererar?

    M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Anne Nyeng-Jansson; Anna Hopstadius Thor; [2009]
    Nyckelord :Peronlig kundservice; kunders förväntningar och upplevelser; sanningens ögonblick; Gapanalys; SERVQUAL;

    Sammanfattning : Vi kan alla läsa i media att det blir större utbud av butiker och varor på marknaden och det både pratas och skrivs om hur kraven ökar hos kunderna och att kunder kräver mer av personlig kundservice än förut, när de är i butikerna och ska handla. Därför måste varje butik med butikschef och anställda göra något utöver den dagliga försäljningen, för att locka till sig kunder men också för att försöka behålla de befintliga kunderna. LÄS MER