Sökning: "Arnela Dedic"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Arnela Dedic.

  1. 1. The phenomena of Online Purchasing : Why do consumers make the choice of canceling their purchase online?

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Arnela Dedic; [2017]
    Nyckelord :Online retail store; consumer experience; online purchasing; cancellations;

    Sammanfattning : Purpose: This study aims to identify the most influential aspects that affect the consumer’s behavior regarding purchasing online, also why consumers choose not to complete their purchase or actually do complete it. 
 Research questions: How do an online retail store companies create a consumer experience resulting in a purchase or cancellation, and how do consumers perceive online experience? Methodology: A qualitative research approach was conducted, utilizing semi-structured interviews with two online retailing stores and five online consumers. LÄS MER

  2. 2. Konsumentupplevelsen av e-handel : Med inriktning mot sinnesmarknadsföring

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Arnela Dedic; Sofia Dahlqvist; [2016]
    Nyckelord :E-commerce; consumer experience; sensory marketing; E-handel; konsumentupplevelse; sinnesmarknadsföring;

    Sammanfattning : E-handeln har visat sig vara en av de mest fortlöpande och slagkraftiga förändringskrafterna. Detta kan bero på att möjligheter inom köpande, försäljning, betalning och informationssökning finns lättillgängligt på Internet. LÄS MER