Sökning: "Art hotels"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden Art hotels.

  1. 1. Storytelling på sociala medier : En kvalitativ studie om hur storytelling inom hotell- och restaurangbranschen kan användas som verktyg för att bygga varumärke och leverera känslor på sociala medier

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Philip Norman Rondahl; Alma Backlund; [2023]
    Nyckelord :Storytelling; varumärke; sociala medier; Word of Mouth; relationsmarknadsföring; emotionell marknadsföring.;

    Sammanfattning : Storytelling is a popular marketing tool today and can be used in many different ways for companies. The purpose of this study is to investigate how service companies can use storytelling in social media platforms for marketing purposes and branding. LÄS MER

  2. 2. Evaluation of Approaches for Representation and Sentiment of Customer Reviews

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Stavros Giorgis; [2021]
    Nyckelord :machine learning; nlp; text analytics; sentiment analysis; transformers; tfidf; bow; fasttext; word2vec; bert; xlnet; roberta; maskininlärning; nlp; textanalys; sentimentanalys; transformatorer; tfidf; bow; fasttext; word2vec; bert; xlnet; roberta;

    Sammanfattning : Classification of sentiment on customer reviews is a real-world application for many companies that offer text analytics and opinion extraction on customer reviews on different domains such as consumer electronics, hotels, restaurants, and car rental agencies. Natural Language Processing’s latest progress has seen the development of many new state-of-the-art approaches for representing the meaning of sentences, phrases, and words in the text using vector space models, so-called embeddings. LÄS MER

  3. 3. Art hotels and value co-creation: the dynamics of the customers’ interaction A case study from Tuscany

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Silvia Bartoloni; [2019]
    Nyckelord :Value co-creation; Hotel experience; Art hotels; lobbies; Servicescape; Goffman; Social Sciences;

    Sammanfattning : In tourism, hotel customers and hotel settings are changing and evolving their nature: new dynamics and new contexts create and co-create new value. Hotels integrate new elements in their offer to recreate innovative physical environments and increase the customer experience. LÄS MER

  4. 4. Artrika gröna tak : ett gestaltningsförslag med fokus på att öka den biologiska mångfalden på ett befintligt grönt tak

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Författare :Erika Spegel-Nääs; [2015]
    Nyckelord :biologisk mångfald; gröna tak; vildbin; biodiversitetstak; upplevelse; Ulls hus;

    Sammanfattning : Då våra städer förtätas försvinner allt fler grönytor, vilket i sin tur leder till att livsmiljöer för många arter fragmenteras. För att kompensera förlusten av gröna områden anläggs gröna tak på många byggnader. LÄS MER

  5. 5. Getting paid writing graffiti : How graffiti artists produce value within marketing

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Sociologiska institutionen

    Författare :Malcolm Jacobson; [2014]
    Nyckelord :Graffiti; marketing; commodification; symbolic capital; valorization; cultural criminology; urban sociology; authenticity; art worlds; subcultural capital; street art; Graffiti; marknadsföring; kommodifiering; symboliskt kapital; värdeskapande; kriminologi; urbansociologi; autenticitet; konstvärldar; subkulturellt kapital; street art; gatukonst;

    Sammanfattning : In settings such as hotels, bars and boutiques, things like cars, sodas, clothes, and cities, are fueled with the symbolic capital of graffiti. The purpose of this ethnographic study is to understand how graffiti writers, through marketing, increase the value of their work, as well as that of other products, and how this commercialization affects the meaning of graffiti. LÄS MER