Sökning: "Athanasios Doulgeris"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Athanasios Doulgeris.
1. Det korporativa varumärkets utveckling -en studie av de anställda som organisationens främsta resurs
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Företag under tillväxt som befinner sig i inledningsfasen av att utveckla ett korporativt varumärke har en del utmaningar framför sig. Vi har funnit att integrationen av nyförvärvade enheter måste hanteras väldigt noggrant och integreras med organisationens övergripande kultur samtidigt som man är öppen för en viss kulturell varians. LÄS MER
2. Effektmätning av produktplacering
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Det vi vill åstadkomma med uppsatsen är att kartlägga de metoder som är mest lämpade för att mäta effekten av produktplacering i film. Relevanta aspekter att effektmäta är försäljning, ökad märkesmedvetenhet hos konsument, förstärkning av varumärke och förändring av företagets image. LÄS MER