Sökning: "Automotive Industry and Small and Medium Sized Enterprises"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Automotive Industry and Small and Medium Sized Enterprises.
1. Effektivisering av SAQ 5.0 för SME:s : Att möta utmaningarna inför SAQ 5.0 hos Företag X och svenska SME:s
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Tekniska HögskolanSammanfattning : The current global changes and regulations in sustainability have a direct impact on suppliers to the automotive industry. Therefore, it is crucial for suppliers to the automotive industry to proactively monitor developments to avoid risking their competitiveness. LÄS MER
2. Mitigation of supply chain uncertainties caused by material shortage : A case study with Loccioni
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The ongoing semiconductor shortage impacts organizations throughout the supply chain operationally and financially. Limited material for a sudden increase in demand during the Covid-19 pandemic led to a heightened supplier power and result in the prioritization of customers. LÄS MER
3. On the Road to Collaboration : A case study on the support needed for small and medium-sized enterprises in the Stockholm automotive industry
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Collaboration is a potential for companies to mitigate risk and use different competencies to create possible solutions. This paper identifies that the automotive industry is going through a rapid transformation and needs collaboration as a way to keep up with the fast pace of change. LÄS MER
4. Social media marketing of SMEs in regional Sweden : A study of the automotive sales industry
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Abstract Background The recent developments in technology have resulted in an emergence of social media platforms and they are now an essential part of everyday lives of consumers and businesses. Since a lot of companies utilize social media in their marketing activities, the marketing strategies of small and medium sized enterprises (SMEs) have changed from the traditional practises. LÄS MER
5. TILLVÄGAGÅNGSSÄTT VID INDUSTRIELLA INVESTERINGAR FÖR ATT NÅ HÖG TILLGÄNLIGHET I SMÅ- OCH MEDELSTORA FÖRETAG
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Tekniska HögskolanSammanfattning : AGES Hörle är ett industriföretag som tillverkar och bearbetar metallprodukter mot bland annat fordonsindustrin. Företaget i fråga och industrin i sin helhet, går idag på högvarv till följd av den rådande högkonjunkturen. Detta har bidragit till att mängden investeringar inom industrin ligger på rekordnivåer. LÄS MER