Sökning: "B2B content marketing"

Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade orden B2B content marketing.

  1. 1. Sustainability Content on Social Media Marketing with a B2B Perspective : A qualitative multiple case study on sustainability in social media marketing in the global manufacturing industry

    Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alexander Nordström Käll; Jonas Nyman; [2023]
    Nyckelord :B2B; Social media marketing; Sustainability; Relationship marketing; Trust-commitment;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to investigate how sustainability can be used in social media marketing to create trust and commitment in B2B relationships with all stakeholders.  Method: Multiple case study with an abductive approach, data collection through nine semi-structured interviews and several sources of secondary data. LÄS MER

  2. 2. Automatiserad marknadsföring - mer än bara ett knapptryck? : En kvalitativ studie om automatiserad marknadsföring och CRM inom B2B-verksamheter

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Emilia Lindsjöö; Jennifer Pithyou; [2022]
    Nyckelord :Marketing Automation; CRM; Digital Marketing; IT-reliant Work System; Data Analytics Capabilities; B2B; Automatiserad marknadsföring; CRM; digital marknadsföring; IT-beroende arbetssystem; förmågor för dataanalys; B2B;

    Sammanfattning : Dagens digitala landskap skapar en hög konkurrens om kunder, vilket gör att verksamheter letar efter nya sätt att utveckla och hantera kundrelationer. Arbete med CRM och automatiserad marknadsföring användbart för att få en bättre förståelse för kundens behov och leverera relevant kommunikation. LÄS MER

  3. 3. How can B2B companies optimize their marketing and sales efforts in the customer journey with digital means? : A case study with a Swedish manufacturing company.

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Lisa Svensson; Sanna Eriksson; [2022]
    Nyckelord :Data-driven Marketing; B2B Customer Journey; B2B Sales Funnel; B2B Sales Management; Digital Inbound Marketing; Digital Content Marketing; Growth hacking;

    Sammanfattning : Rapid digital transformation, accelerated by covid-19 and a younger, more digital workforce, has changed the B2B sales environment affecting customer behavior, business practices and technologies. To adapt to this change B2B companies need to create new endeavors that connect marketing and sales activities, and identify how these can be efficiently enhanced by technology and digital tools. LÄS MER

  4. 4. Järn- och stålindustrins marknadsföring på sociala medier : En kvalitativ studie om digital marknadsföring för B2B-företag inom järn- och stålindustrin

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Alexandra Högblad; [2021]
    Nyckelord :B2B; marketing; digital marketing; social media; sustainability; iron- and steel industry;

    Sammanfattning : Syfte: Studien syftar till att öka förståelsen för relevansen av digital marknadsföring på sociala medier för B2B-företag inom järn- och stålindustrin och öka kunskapen om betydelsen av hållbarhet i marknadsföringssyfte på sociala medier för dessa företag. Metod: Studien har utgått från en kvalitativ forskningsansats där empiriinsamlingen består av data insamlat från 11 semistrukturella intervjuer. LÄS MER

  5. 5. Circulating for Service Sustainability : Examining relationship between sustainability and servitization in both B2B and B2C context of electric vehicles

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Hakima Shiralizade; Wen Chen; [2021]
    Nyckelord :Servitization; Sustainability; Electric vehicle battery servitization; Circularity;

    Sammanfattning : Background: Due to the escalated environmental concerns and the requirement of Paris Agreement, restraining the carbon emission is aimed on a global scale. Being a solution, the electrification of vehicles is inevitable whilst the problematization to the batteries continues. LÄS MER