Sökning: "B2B relationships"

Visar resultat 11 - 15 av 155 uppsatser innehållade orden B2B relationships.

  1. 11. How do B2B use social media to build trust? : An exploratory study in what aspects create, maintain and destroy interorganizational trust

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Elin Adolfsson; Ida Kucera; [2023]
    Nyckelord :B2B; inter-organizational; trust; business relationships; social media; transparency; trust creation; trust maintenance; trust destruction; B2B; interorganisatorisk; förtroende; affärsrelationer; sociala medier; transparens; skapa förtroende; underhålla förtroende; förstöra förtroende;

    Sammanfattning : Social media usage in the B2B sector is increasing at a slower rate than B2C and the research literature sends a unanimous message; B2B firms would benefit in multiple ways using social media as a tool when establishing and entertaining business relationships. The concept of trust is proved to be of great importance in the construction of these relationships. LÄS MER

  2. 12. Perception of B2B Relationships; A Gut Feeling? : A multiple case study on the consumer's perception of relationship success, and the underlying factors influencing trust, commitment, and satisfaction

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Michaela Antonsson; Nathalie Jarekvist; Fanny Söderhielm; [2022]
    Nyckelord :B2B relationships; relationship quality; relationship success;

    Sammanfattning : Background: The success and quality of B2B relationships have been researched for decades. Relationship success carries many definitions, but prior literature lacks depth in how it is achieved. Relationship quality is often determined through three pillars: trust, commitment, and satisfaction. LÄS MER

  3. 13. Automatiserad marknadsföring - mer än bara ett knapptryck? : En kvalitativ studie om automatiserad marknadsföring och CRM inom B2B-verksamheter

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Emilia Lindsjöö; Jennifer Pithyou; [2022]
    Nyckelord :Marketing Automation; CRM; Digital Marketing; IT-reliant Work System; Data Analytics Capabilities; B2B; Automatiserad marknadsföring; CRM; digital marknadsföring; IT-beroende arbetssystem; förmågor för dataanalys; B2B;

    Sammanfattning : Dagens digitala landskap skapar en hög konkurrens om kunder, vilket gör att verksamheter letar efter nya sätt att utveckla och hantera kundrelationer. Arbete med CRM och automatiserad marknadsföring användbart för att få en bättre förståelse för kundens behov och leverera relevant kommunikation. LÄS MER

  4. 14. Servitization and Customer Perceived Value - A qualitative study on how customer perceived value is shifting due to the servitization in the automotive industry

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Jie Li; Yifei Qu; [2022]
    Nyckelord :Servitization; The Automotive Industry; Customer Perceived Value; B2B;

    Sammanfattning : Servitization is one of the major transformations that impact the future development of the automotive industry. The servitized trend has revolutionized the automotive offerings from providing merely products to providing a comprehensive solution package consisting of products, services, knowledge, and other intangible elements to address customers' needs from a holistic perspective. LÄS MER

  5. 15. Value based selling : Key value drivers for SMEs within the steel industry

    Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Simon Anderson; Markus Johannisson; [2022]
    Nyckelord :Value based selling; Customer perceived value; Perceived value; Value drivers; Värdebaserad försäljning; Kundens upplevda värde; Upplevt värde; Värde attribut;

    Sammanfattning : Building upon previous research around value drivers, the purpose for this study was to review what value-drivers the SMEs within the Swedish steel industry find most important in their suppliers and how the industry as a whole can evaluate this information in a value-based selling approach. In today's literature regarding customer perceived value, the focus has been towards service related industries, and mainly within a B2C context. LÄS MER