Sökning: "B2b Customer"
Visar resultat 1 - 5 av 236 uppsatser innehållade orden B2b Customer.
1. Affärsrelationer i en digital värld : En kvalitativ studie om konsten att upprätthålla digitala affärsrelationer inom B2B-verksamheter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : The purpose of this study was to create an understanding of the importance of digital tools in B2B (Business-to-Business) operations and how the new digital world has changed the attitude of all actors toward digital customer relations. The study is based on theories in relationship marketing, communication, digital tools, and direct and digital marketing. LÄS MER
2. Identifiering av målgrupper för kundanpassad fakturahantering : En fallstudie inom fakturaservice
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : Studien har genomförts på ett företag inom fakturaservice. För att arbeta proaktivt med förbättring av fakturaprocessen har syftet med studien varit att undersöka om det fanns något samband mellan olika målgrupper av slutkunder och utebliven betalning inom ett visst kundsegment. LÄS MER
3. Digital media use towards relationship initiation in marketing : A qualitative study of Swedish Micro-firms in a B2B context
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : This thesis aims to explore what and how Swedish micro firms use digital media towards relationship initiation in a Business-to-Business (B2B) context. Digital media has been increasingly studied in marketing over time, but it has been predominated by Business-to- Customer (B2C) context, while the Business-to-Business context lacks attention, micro B2B firms even less in particular. LÄS MER
4. Enhancing Interfunctional Coordination in B2B Companies: The Strategic Potential of Digital Tools : A qualitative study on how digitalization can be used as a strategic driver to enhance interfunctional coordination and improve customer orientation in B2B.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : In an ever-evolving digital landscape, the way we do business changes rapidly. In this landscape, B2B companies are confronted with challenges that demand adaptation and reevaluation of their business models, such as exploring innovative approaches to resource utilization and streamlining workflows. LÄS MER
5. Förutsättningar för en cirkulär möbelindustri : en fallstudie på ett nordiskt möbelföretag
Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell miljöteknikSammanfattning : The furniture industry is an integral part of the European economy and is now facing economic, environmental, and regulatory challenges. Within the European Union (EU), a large amount of furniture every year goes to incineration or landfill, with only 10% being recycled. LÄS MER