Sökning: "Bill Brand"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Bill Brand.

  1. 1. News Propaganda in Poland : Mixed Methods Analysis of the Online News Coverage About the Media Law Proposal Lex TVN

    Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Patrycja Treichel; [2022]
    Nyckelord :Lex TVN; news propaganda; Polish online news media; mixed methods approach; Propaganda Model theory; propaganda techniques;

    Sammanfattning : The thesis investigates propaganda in the online news coverage about the media law proposal Lex TVN, committed to the Polish parliament in 2021. The mixed methods approach applied in the research is based on a novel analytical matrix combining the Propaganda Model theory (Herman & Chomsky, 1988) and modalities of propaganda techniques (Da San Martino et al. LÄS MER

  2. 2. The Contagious Taste of Corona Beer

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Olle Stenbäck; Albin Waldeck; Jacob Rönnhed; [2021]
    Nyckelord :Corona Beer; Coronapandemic; Crisis Management; Brand Equity; Brand association; Corporate brand reputation; Brand identity; Business and Economics;

    Sammanfattning : The Covid-19 virus started spreading over the world in the beginning of 2020. WHO soon thereafter declared the virus as a pandemic and due to the crown-looking shape of the virus it was soon to be called the Coronavirus, Corona as it translates into crown in latin. LÄS MER

  3. 3. It is not you; it is your social media behavior : An explorative research of what influences consumers’ perceptions of a brand within a social media context

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Maya Strinnhed; Lina Hiltunen; [2017]
    Nyckelord :Social media; Content Generation; Trust; Interactions; Influencers; Buzz; Word-of-mouth; Reputation;

    Sammanfattning : Bachelor Thesis in Enterprising and Business Development, School of Business and Economics – Linnaeus University, 2EB01E, Spring Semester 2017.  Authors: Lina Hiltunen and Maya Strinnhed Tutor: Pär Strandberg Examiner: Frederic Bill Title: It is not you; it is your social media behavior - An explorative research of what influences consumers’ perceptions of a brand within a social media context Background: With the emergence of social media the communication landscape has changed and consumers tend to rely on online social information in a larger extent. LÄS MER

  4. 4. Hur ser lyx ut? : En kvalitativ studie om vad det är i webbdesignen som gör att konsumenten upplever ett varumärke som lyxigt.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Fanny Karlsson; Erika Ynghagen; [2016]
    Nyckelord :luxury consumer behavior; Webbdesign; lyxkonsumtion; lyx; e-handel; grafik;

    Sammanfattning : Course/level: Bachelor thesis, Enterprising & Business Development, C-level, 2EB01E Spring semester 2016 Authors: Erika Ynghagen, Fanny Karlsson Advisor: Åsa Devine Examinator: Frederic Bill Title: What does luxury look like? – A qualitative study about what it is in the web design that makes the consumer experience a brand as luxurious Purpose: The purpose of this study is to create an understanding of what it is in the web design that makes the consumer experience a brand as luxurious. Methodology: This study has a qualitative approach and to gather the data we put together three focus groups. LÄS MER

  5. 5. NÄR MEDIABRUSET TAR ÖVER : Hur en butik kan använda sig av gerillamarknadsföring

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Izla Seffo; Rebecca Einarsson; Lejla Kurtovic; [2011]
    Nyckelord :Guerrilla marketing; Generation Y; Target audience analysis; Attitudes; Brand: corporate identity and corporate image; Brand recognition; Gerillamarknadsföring; Generation Y; Målgruppsanalys; Attityder; Varumärke:företagsidentitet och företagsimage; Varumärkeskännedom;

    Sammanfattning : Titel: När mediabruset tar över- Hur en butik kan använda sig av gerillamarknadsföring Kurs: 2FE07E Examensarbete i företagsekonomi, Kandidatuppsats 15hp, VT2011 Författare: Rebecca Einarsson, Lejla Kurtovic och Izla Seffo Handledare: Martin Amsteus Examinator: Frederic Bill  Nyckelord: Gerillamarknadsföring, Generation Y, Målgruppsanalys, Attityder, Varumärke:företagsidentitet och företagsimage, Varumärkeskännedom. Syfte: Att skapa kunskap rörande hur en butik kan marknadsföra sig mot Generation Y med hjälp av gerillamarknadsföring. LÄS MER