Sökning: "Bot identification"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden Bot identification.
1. Systemmodellering av demonstrationsutrusning : Visualisering och simulering med avseende på Cyber-fysiska system
M1-uppsats, Högskolan i Gävle/ElektronikSammanfattning : The digitalization trend is popular in the industrial world because of the efficiency of the monotonous working standards and conditions. Industry 4.0 is frequently brought up and discussed in the industries, more precisely, how the new genera- tion's working methods will be carried out in the industry. LÄS MER
2. Fantastic bots and where to find them
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Avdelningen för systemteknikSammanfattning : Research on bot detection on online social networks has received a considerable amount of attention in Swedish news media. Recently however, criticism of the research field of bot detection on onlinesocial networks has been presented, highlighting the need to investigate the research field to determine if information based on flawed research has been spread. LÄS MER
3. A comparative study of social bot classification techniques
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : With social media rising in popularity over the recent years, new so called social bots are infiltrating by spamming and manipulating people all over the world. Many different methods have been presented to solve this problem with varying success. LÄS MER
4. The Po Delta Biosphere Reserve: Management challenges and priorities deriving from anthropogenic pressure and sea level rise
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för naturgeografi och ekosystemvetenskapSammanfattning : The Po Delta Biosphere Reserve is located in Northern Italy and has attained recognition by UNESCO in 2015 due to its unique natural and cultural value. The reserve covers an area of approximately 140 000 hectares, supporting a human population of 118 000, as well as a complex mosaic of ecosystems, which are found in this transitional waters landscape. LÄS MER
5. Oövervakad maskininlärning för att upptäcka bottar i online-tävlingar
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)Sammanfattning : Digital marknadsföring är i dagsläget en snabbt växande bransch och aktörer söker ständigt efter nya sätt att bedriva marknadsföring. I denna rapport studeras en av dessa aktörer, Adoveo, vars värdeerbjudande är att inkludera ett tävlingsmoment i reklamkampanjerna som ger deltagare möjlighet att vinna priser. LÄS MER