Sökning: "Brand Associations"

Visar resultat 1 - 5 av 216 uppsatser innehållade orden Brand Associations.

  1. 1. Vad påverkar konsumenters val av funktionsdryck? : En undersökning om vilka faktorer som påverkar konsumenters val av varumärke på funktionsdrycksmarknaden i Sverige

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper; Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Adam Hansson; Angelica Gustafsson; [2019]
    Nyckelord :Funktionsdrycker; hälsa; marknadsföring;

    Sammanfattning : Consumption of functional drinks has grown immensely and companies have identified the market as profitable, which has led the competition within the market to intensify. The choices of products are increasing and that evokes the question which factors consumers value when choosing a brand over another. LÄS MER

  2. 2. Miljömärkt

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Catharina Alwén; [2019]
    Nyckelord :Ecolabelling; Svanen; EU Ecolabel;

    Sammanfattning : This Study researches how brand awareness affects the brand equity of environmental labels. The two governmental ecolabels in Sweden, Svanen and EU Ecolabel are the objects studied. Svanen is the official Nordic ecolabel and EU Ecolabel is the official label in the European Union. LÄS MER

  3. 3. Entry mode and institutional conditions to consider when entering a new market : The case of fashion apparel franchising in Germany

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi; Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Neema Kisanga; Samana Mohammad; [2019]
    Nyckelord :Franchising; Franchising Germany; Internalisation; Market entry; Fashion retailing internalisation; Uppsala Internalisation model; Institutional theory;

    Sammanfattning : Background:           Literature suggests that franchising as an entry mode for internalisation gains more and more popularity. However, existing literature shows many studies concerning franchising do not focus on industries. LÄS MER

  4. 4. Ett gränsland mellan privatliv, politik och att framstå som äkta : En kvalitativ studie i hur ungdomar upplever svenska partiledare på Instagram

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013); Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)

    Författare :Frida Burell; Charlotte Ekberg; [2019]
    Nyckelord :Instagram; party leaders; self-presentation; personal branding; authenticity; Instagram; partiledare; självpresentation; personligt varumärke; autenticitet;

    Sammanfattning : På Instagram postar idag svenska partiledare bilder som är av vardaglig karaktär och föreställer situationer och miljöer man vanligtvis inte brukar se en partiledare i. Vi ser dem spela pingis inför publik, vi ser dem ta promenader i skogen med familjen och vi ser dem iklädda supporterkläder på en landskamp. LÄS MER

  5. 5. Branding social work in employee assistance

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Maria Christina Erhard; [2019]
    Nyckelord :professional service branding; occupational social work; employee assistance; brand image; self-employment; Business and Economics;

    Sammanfattning : At the core of this thesis lies the conception that branding theories might bear insights for individuals who aim to establish their professional existence outside of the area for which their profession grants them credibility. One group of such professionals was found in self-employed social workers who offer employee assistance to private corporations. LÄS MER