Sökning: "Brand repositioning"
Visar resultat 1 - 5 av 22 uppsatser innehållade orden Brand repositioning.
1. Utmaningar och möjligheter ett företag kan möta vid rebranding och repositioning : En kvalitativ studie som undersöker utmaningar och verktyg företag inom finansbranschen kan använda vid rebranding och repositioning
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Finansbranschen utmärker sig som en bransch med höga krav på tillförlitlighet och trovärdighet. En grundförutsättning för finansföretagens överlevnad är kundens fortsatta förtroende där varumärket har en avgörande roll. LÄS MER
2. Luxury Fashion Brands are Racing to Become Pioneers in The Use of Influencer Marketing: An Exploratory Study on How This Can Be Achieved and The Impacts on Brand Perceptions
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : As the digital evolution continues to take on the world industry by industry, luxury fashion brands are left with no choice but to adapt to the new means of media consumption. Numerous luxury fashion brands are implementing influencer marketing strategies to communicate their brand's message in novel ways. LÄS MER
3. The challenges and opportunities of sustaining a brand through repositioning: The Jägermeister Case
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this research paper is to examine the challenges of repositioning both in aligning the brand image with the brand identity and in sustaining the brand equity through creating consistency. This research is examined through the case of Jägermeister. Methodology: A qualitative research method was conducted. LÄS MER
4. Redesign of a website and visual brand language : Development of a new website and graphic profile for an energy efficiency company
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : The project that is presented in this report is the result of a master thesis for the Industrial Design Engineering programme at Luleå University of Technology. The project was conducted towards and together with the company Leosol during the fall of 2020. LÄS MER
5. Pack your bags: A Mulberry Repositioning case
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In 2012, Mulberry, a well-established British fashion brand recognised for its leadership in the affordable luxury category appointed a new CEO. This CEO aspired to reposition the brand to a target a more premium segment. LÄS MER