Sökning: "Brand vision"

Visar resultat 1 - 5 av 151 uppsatser innehållade orden Brand vision.

  1. 1. Internt varumärkesarbete : En kvalitativ studie av ledningens varumärkesarbete i ett franchisebolag

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande; Högskolan i Skövde/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Sophie Eliasson; Nellie Hermansson; [2023]
    Nyckelord :Corporate brand; internal brand; internal branding; franchise; Företagsvarumärke; internt varumärke; internt varumärkesarbete; franchise;

    Sammanfattning : Bakgrund: För att bygga ett starkt varumärke krävs det att det interna varumärket genomsyrar hela organisationen. För att lyckas med detta måste företagen arbeta med sitt interna varumärke vilket innebär att de skall behandla sina medarbetare som sina interna kunder. LÄS MER

  2. 2. Enhancing mobile advertising through 3D and AR

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Erik Linnarson; [2023]
    Nyckelord :3D; AR; Advertising;

    Sammanfattning : Augmented Reality (AR) is making its way into many industries, with advertising being no exception. Existing literature within the field have focused on investigating the benefits of AR advertising from the perspective of businesses, for instance by measuring purchase intention and effect on attitude towards the brand. LÄS MER

  3. 3. Green is the New Black: Identifying and exploring the drivers of eco-innovation and environmentally-sustainable product development in fashion companies in Sweden and Denmark

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Amelia Grace Elburn; [2023]
    Nyckelord :Business and Economics;

    Sammanfattning : Growing concerns and sentiment about the negative environmental effects of the fashion industry pressure fashion companies to adopt eco-innovation and pursue more environmentally-sustainable product development. This study explores and examines the drivers of eco-innovation and environmentally-sustainable product development in small- to medium-sized fashion firms in Sweden and Denmark, with the purpose of identifying and understanding the key factors that drive eco-innovation and sustainable product development in the fashion industry. LÄS MER

  4. 4. Bakom kulisserna av influencer marketing : Att förstå yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsbranschens syn och erfarenhet av influencer marketing

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Emmy Johansson; Filippa Flodmark; [2023]
    Nyckelord :Influencer marketing; Influencer agency; Advertising Agency; Marketing strategy; Authenticity;

    Sammanfattning : This study aims to investigate the phenomenon of influencer marketing within the context of the media and communication industry. The research focuses on understanding the perspectives and experiences of professionals working in this field. LÄS MER

  5. 5. “Crisis Creates Opportunities...?” : En kvalitativ studie inom banksektorn som studerar konsekvenserna av Swedbanks penningtvättskris

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Love Rindestad; Max Lundberg; [2023]
    Nyckelord :Brands; Brand and Crisis Management; Spillover; Banking Sector; Swedbank;

    Sammanfattning : This essay is about brands linked to the Swedish banking sector. The reason why this topic waschosen is based on the increased importance of the brand in global markets, where there isunfortunately a lack of studies that examine brands in the banking sector. LÄS MER