Sökning: "Bricks and clicks"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden Bricks and clicks.

  1. 1. The Right Bricks for a World of Clicks - How the role of the physical fashion store is shifting in an increasingly digitalized market.

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Vasileios Dimopoulos; Velitchko Velichkov; [2021]
    Nyckelord :Retail; Digitalization; Fashion; Omnichannel; Showrooming Webrooming;

    Sammanfattning : Over the past decades, digitalization and e-commerce have transformed the retailing industry. Some sectors have seen it render the brick and mortar store all but obsolete; in others, it creates new opportunities for cross-channel synergies. LÄS MER

  2. 2. Clicks and Bricks in a Symbiosis : A qualitative study about the value of the physical store in a digital era

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Linnéa Axelson; [2020]
    Nyckelord :Physical Store; Online Store; Omni-channel Strategy; Holistic Experience; Value Creation;

    Sammanfattning : Background and Problem DiscussionA paradigm shift in retail is evident due to the increase of customers purchasing productsonline, where digitalization has created a concern regarding the existence of the physical storein today’s digitalized society. On the other hand, e-commerce has been seen as an opportunityfor retail stores to use as a strategy where physical and digital work together in a symbiosisfor creating unified messages and experiences for the consumers across channels. LÄS MER

  3. 3. Från "Bricks" till "Bricksand Clicks" : En studie om vilka förändringar som upplevsav företag inom detaljhandeln vid enimplementering av e-handel

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Josefin Jangälv; Charlotta Melin; [2018]
    Nyckelord :E-commerce; “Bricks”; “Clicks”; Market change; Organizational change; Logistical change; E-handel; “Bricks”; “Clicks”; Marknadsmässig förändring; Organisatorisk förändring; Logistisk förändring;

    Sammanfattning : Bakgrund: Sedan internet uppfanns 1990 har samhället digitaliserats. I modern tid innebär det att människor kan göra nästan allt med hjälp av en smartphone eller dator, bland annat handla konsumentprodukter via en e-handel. LÄS MER

  4. 4. Revanschen av den fysiska närvaron

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Clara Vilsek; Klara Uebel; [2018]
    Nyckelord :Bricks versus clicks; channel offering expansion; physical presence; availability effect;

    Sammanfattning : The retail industry is constantly changing. The last decade has been characterized by an inevitable digitalization. E-commerce grew 25 % under 2017 and accounted for 10.2 % of total retail sales the same year. LÄS MER

  5. 5. From Clicks to Bricks – The Impact on Brand Resonance

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Kathleen Bier; Katrin Katana; Janina Stara; [2017]
    Nyckelord :Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER