Sökning: "Business Interest Associations"
Visar resultat 1 - 5 av 37 uppsatser innehållade orden Business Interest Associations.
1. Decoding Hormone Interactions: Investigating Health Status Using Hormone Signatures in Blood
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för biologisk grundutbildningSammanfattning : Hormones are integral molecules in the human body, controlling most body systems and maintaining homeostasis in the body. They function as signal molecules for communication between cells, and are often secreted by one tissue with another as target. LÄS MER
2. Status Mapping of tank to grave management of Low-GWP refrigerants.
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Refrigeration plays a vital role today in various residential, commercial, and industrial processes, requiring refrigerants to facilitate the cooling or heating processes. Over time, refrigerants have undergone significant changes to meet technological, social, environmental, and economic needs. LÄS MER
3. EU environmental policy-making : A study of Business Associations’ interest representation
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER
4. Co-branding som strategi för småföretag och i relationen till deras kunder : En kvalitativ studie om varumärkessamarbeten
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : The aim of this study is to understand how co-branding can be strategically implemented and its relevance in small business customer relationships. The study serves as a guide for small businesses striving to strengthen their brand and improve their customer relationships through strategic utilization of co-branding. LÄS MER
5. Sambandet mellan country-of-origin och svenska konsumenters varumärkeslojalitet och priskänslighet : En kvantitativ studie om huruvida svenska konsumenters associationer till Sverige kan påverka deras lojalitet och priskänslighet mot svenska livsmedelsvarumärken.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Sambandet mellan country-of-origin och svenska konsumenters varumärkeslojalitet och priskänslighet – En kvantitativ studie om huruvida svenska konsumenters associationer till Sverige kan påverka deras lojalitet och priskänslighet mot svenska livsmedelsvarumärken. Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. LÄS MER