Sökning: "Business travelers : Communication"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Business travelers : Communication.
1. En flygresa genom karismans samtid : En fallstudie av SAS externa kommunikation och legitimitetsskapande
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : The airline sector is facing a new reality post-covid, where leisure travel is increasing around the world. Furthermore, there is a change which permeates the entire western world, where the postmodern society increasingly advocates emotional qualities over rational qualities in organizations. LÄS MER
2. #TravelersForTheFuture : En kritisk diskursanalys av SAS miljömässiga hållbarhetskommunikation
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : The aim of this study was to examine how a company within the aircraft industry communicates environmental sustainability. We have therefore chosen to investigate the airline SAS - partly because it is an aircraft industry and partly because the airline is criticized today for its negative environmental impact. LÄS MER
3. "Jag lever liksom mitt jobb" - En studie om hur hypermobilitet har påverkat den samtida affärsresenärens livsstil samt statuskommunicerande
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Mobility is becoming an even bigger part of people's lives in our global society. People travel more than ever and the forecast says it will not slow down. Business traveling has become a big part of this mobility, and especially aeromobility, therefore it is a topic worth further investigation. LÄS MER
4. Transport Logistik : Projekt Slussen
M1-uppsats, KTH/Byggteknik och designSammanfattning : Slussen är Stockholms andra största mötespunkt efter T-centralen. För den omfattande ombyggnation som Slussen står inför är projektets prioritering att minimera störningar i kollektivtrafik, gång – och cykeltrafik samt biltrafik då detta är en knutpunkt för såväl bilar, båtar kollektivtrafik samt fotgängare och cyklister. LÄS MER
5. Entrepreneur, keep learning and enjoying your entrepreneurial journey
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this analytical authoethnography is to share my experiential and theoretical reflexions on how entrepreneurs keep a positive attitude and learning approach during the entrepreneurial process, specially when facing failures. First, I will analyze some theories related to entrepreneurial learning and recovery processes. LÄS MER