Sökning: "CRM e-business"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden CRM e-business.

  1. 1. E-kundklubben : Vill du bli medlem?

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Anneli Nilsson Lamoureux; Louise Vikström; [2014]
    Nyckelord :kundklubbar; kundlojalitet; e-handel; relationsmarknadsföring;

    Sammanfattning : Nyckelord: kundklubbar, kundlojalitet, e-handel, relationsmarknadsföring Bakgrund: Kundklubbar inom e-handeln är ett relativt nytt begrepp om man bortser från de företag som bedriver handel i flera kanaler. Det kan förklara att få studier har genomförts som beskriver kundklubbar i renodlade e-handelsföretag i Sverige. LÄS MER

  2. 2. Förstudie för implementering av affärssystemet Oracles tidrapporteringsmodul OTL (Oracle Time and Labor) : Kravhantering och GAP analys för tidrapporteringsprocess i Oracle EBS R12

    M1-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Ida Johansson; Maria Örnjäger; [2012]
    Nyckelord :Time reporting; process modeling; requirements management; use case; Tidrapportering; processmodellering; kravhantering; användningsfall; GAP;

    Sammanfattning : This is a report for our thesis that was conducted as a conclusion of our bachelor degree in Business engineering at the Royal Institute of Technology (KTH). The work is done in cooperation with the firm Navigate Consulting Business Solutions AB. LÄS MER

  3. 3. Investigation of CRM in e-business : From a B2C Fashion Companies' Perspectives

    Kandidat-uppsats, IHH, Informatik

    Författare :Isdora Dire; Dalida Samano; [2012]
    Nyckelord :Customer Relationship Management; B2C; Fashion Companies; e-business;

    Sammanfattning : Customers are no longer what they use to be in the past, they are now highly educated, more specialized and more highly influenced by global culture than ever before. For businesses to be able to win the heart of customers, they need to do extra because these customers are the pillar that holds the organizations. LÄS MER

  4. 4. How External Forces are influencing the Ebusiness strategy of MTN-Nigeria

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Adesina Adeleke; [2009]
    Nyckelord :Ebusiness; Nigeria; External forces;

    Sammanfattning : The Internet and e-business has had enormous impact on many companies in Nigeria and there has been much research on how e-business influences the environment, but little can be found on how the environment of a developing country like Nigeria influences e-business. In e-business, technology tells the business what can be done in smarter ways. LÄS MER