Sökning: "CRM struktur"
Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden CRM struktur.
1. Operationsteamets erfarenheter av simulering för att träna icke-tekniska färdigheter
Magister-uppsats,Sammanfattning : Bakgrund: Operationsteam verkar i en riskfylld miljö. Operationssjukvården utgörs av komplexa samband mellan högteknologiska processer, vilket gör att operationsteam behöver samverka och prestera under utmanande förhållanden. För den kirurgiska patienten innebär detta ett flertal risker. LÄS MER
2. Cross-selling i ett mindre företag : Hur kan ett mindre företag påverka en säljkår att implementera cross-selling strategier?
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna studie undersöker hur ett mindre företag kan implementera cross-selling strategier. Studien har genomförts genom en fallstudie på ett mindre företag där två djupgående intervjuer med försäljningschef och VD genomförts samt en fokusgrupp med säljkåren. LÄS MER
3. Anestesisjuksköterskors erfarenheter av Crisis Resource Management (CRM) inom Västerbottens Läns Landsting med fokus på kommunikation
Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för omvårdnadSammanfattning : Bakgrund:Inom hälso-och sjukvården är de flesta patientsäkerhetsriskernaorsakadeav denmänskliga faktorn och bristande kommunikation. CrisisResourceManagement (CRM) är en relativt vedertagen metod inom sjukvården och en metod som landstingen satsat på under de senaste åren. LÄS MER
4. Utveckling av IT-system för utbildningsbemanning
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Målet med denna undersökning har varit att ta reda på hur företaget Ackebrink AB[1] skulle förnya sitt system för utbildningsbemanning. Systemet används till att administrera kunder, kurser och konsulter och har funktionalitet för att hålla koll på hela processen från att en kund frågar om bemanning på en kurs till dess att kursen är avslutad och fakturerad. LÄS MER
5. "Fashion never sleeps, so neither do we" : En kvalitativ studie som undersöker hur H&M:s varumärke återspeglas genom organisationen
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Bakgrund: Att anställa rätt personal och utbilda dem i varumärkets grunder och värderingar får en allt mer avgörande roll. Konsumenten påverkas av medarbetaren i butik och de är numera företagets viktigaste marknadsföringskanal. Genom att öka medarbetarens motivation och engagemang sprids varumärkets identitet till konsumenten. LÄS MER