Sökning: "CRM telia"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden CRM telia.

  1. 1. Att använda Facebook som kundservicekanal. En fallstudie baserad på Telias kommunikation på Facebook

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Charlotte Asplund; Charlotte Gren; [2013]
    Nyckelord :Telia; sociala medier; Facebook; eCRM; social CRM; CRM; kundservice; engagemang; Social Sciences;

    Sammanfattning : Telia använder idag Facebook som en kundservicekanal som ett komplement till deras traditionella kundservice. Facebook ger dem möjlighet att komma närmare deras kunder, problematiken som kan uppstå är att företag kan sakna riktlinjer för hur de ska agera på sociala medier. LÄS MER

  2. 2. CRM-Hur gör man?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Tatiana Shalalvand; Malin Isaksson; Louise Hedenmark; Tatiana Shalalvand; [2011]
    Nyckelord :Strategisk implementering; strategisk förändring; Customer Relationship Management; Telia; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: CRM - how to deal with it Seminar date: 31st of May 2011 Course: FEKK01 Business Administration: Degree Project undergraduate level, 15 ECTS credits Authors: Louise Hedenmark, Malin Isaksson and Tatiana Shalalvand Advisors: Ola Mattisson and Christine Blomqvist Key words: Strategic implementation, strategic change, Customer Relationship Management, Telia. Purpose: The purpose of the study is to create an understanding of how a large organization, acting on a competitive and evolving market, implements a CRM-strategy. LÄS MER

  3. 3. CRM och dess påverkan på kundtillfredsställelsen

    Magister-uppsats, Ekonomiska institutionen

    Författare :Pernilla Molander; Sara Sillén; [2001]
    Nyckelord :Business and economics; CRM; customer relationship management; kundtillfredsställelse; kunddialog; kundfokusering; kundbehov; Roland Sjöström; Ekonomi;

    Sammanfattning : Bakgrund: Kunden samt dennes behov och tillfredsställelse är ämnen som varit mål för forskning under de senaste decennierna. Kundfokusering är dock inget nytt utan förekom i diskussionen redan under 50-talet. Idag talas det mycket om CRM, customer relationship management. LÄS MER