Sökning: "CRM-system"
Visar resultat 11 - 15 av 120 uppsatser innehållade ordet CRM-system.
11. Exploring Strategies for Customer Engagement in the Absence of Third-party Cookies : Using a Firm-based Digital Maturity Lens
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Purpose – This study aims to identify and analyze innovative strategies that firms can use to develop customer engagement online without relying on third-party cookies, whilst also considering the firms' level of digital maturity. Method – To explore the innovative strategies for developing customer engagement online without third-party cookies, a sequential mixed-method design was employed, utilizing semi- structured interviews and survey data. LÄS MER
12. Realising advanced Enterprise system Affordances: A single-case study of a CRM-system implementation at a technology consultancy company
H-uppsats,Sammanfattning : Enterprise systems offer organisations great action potentials (Affordances), however, getting employees to use the systems to their full potential is a lengthy process which is challenging for organisations. While previous studies have focused on strategic success factors from implementers point of view, less emphasis has been put on the perspective of users and how the envisioned affordances of the enterprise systems are actualised in practice. LÄS MER
13. CRM och organisatorisk kontroll : En kvalitativ studie om hur organisatorisk kontroll påverkas av CRM-system
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : En framgångsrik CRM-strategi inkluderar ofta omfattande förändringar och kräver därför mycket engagemang och planering. CRM-system kan påverka organisationers former och mekanismer för kontroll där kontrollen exempelvis kan utgöras av verbala direktiv direkt från en överordnad till en underordnad, nedskrivna regler eller genom ett upplevt grupptryck. LÄS MER
14. Behov av systemintegration i energibranschen : En fallstudie om hur ett behov uppstår.
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/InformatikSammanfattning : Fallstudien har undersökt hur ett behov uppstår av att integrera informationssystem med varandra, vad det innebär för företag som inte väljer att integrera informationssystem och vilka för- och nackdelar det finns det med systemintegration. Fallföretaget som i denna studie kallas för ”Energiföretaget AB” och innehar flera ansvarsområden som anses vara samhällsviktiga tjänster för infrastrukturen. LÄS MER
15. A model for predicting the win propensity of new B2B opportunities across multiple companies
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : For a sales representative, a complex part of their work is determining the outcome of a potential deal with a customer. Most (if not all) processes today are based on guesses and gut feelings, making it hard to track progress. LÄS MER