Sökning: "CRM-system"

Visar resultat 11 - 15 av 120 uppsatser innehållade ordet CRM-system.

  1. 11. Exploring Strategies for Customer Engagement in the Absence of Third-party Cookies : Using a Firm-based Digital Maturity Lens

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Ida Lengdell; [2023]
    Nyckelord :Strategies; Customer Engagement Online; Digital Maturity; Third-party Cookies;

    Sammanfattning : Purpose – This study aims to identify and analyze innovative strategies that firms can use to develop customer engagement online without relying on third-party cookies, whilst also considering the firms' level of digital maturity. Method – To explore the innovative strategies for developing customer engagement online without third-party cookies, a sequential mixed-method design was employed, utilizing semi- structured interviews and survey data. LÄS MER

  2. 12. Realising advanced Enterprise system Affordances: A single-case study of a CRM-system implementation at a technology consultancy company

    H-uppsats,

    Författare :Oscar Antonsson; Sebastian Olsson; [2022-06-22]
    Nyckelord :Affordance theory; affordance actualisation; Customer relationship management; ; CRM-system; Enterprise system implementation; Technology adoption;

    Sammanfattning : Enterprise systems offer organisations great action potentials (Affordances), however, getting employees to use the systems to their full potential is a lengthy process which is challenging for organisations. While previous studies have focused on strategic success factors from implementers point of view, less emphasis has been put on the perspective of users and how the envisioned affordances of the enterprise systems are actualised in practice. LÄS MER

  3. 13. CRM och organisatorisk kontroll : En kvalitativ studie om hur organisatorisk kontroll påverkas av CRM-system

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Rikard Kloth; Thomas Norén; [2022]
    Nyckelord :Customer Relationship Management CRM ; organizational control; property management; Customer Relationship Management CRM ; organisatorisk kontroll; fastighetsförvaltning;

    Sammanfattning : En framgångsrik CRM-strategi inkluderar ofta omfattande förändringar och kräver där­för mycket engagemang och planering. CRM-system kan påverka organisationers former och mekanismer för kontroll där kontrollen exempelvis kan utgöras av verbala direktiv direkt från en överordnad till en underordnad, nedskrivna regler eller genom ett upplevt grupptryck. LÄS MER

  4. 14. Behov av systemintegration i energibranschen : En fallstudie om hur ett behov uppstår.

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Informatik

    Författare :Diego Barraza; [2022]
    Nyckelord :System integration; information system; energy companies; digitalization; IT; CRM-system; Systemintegration; Informationssystem; Energibolag; Digitalisering; IT; CRM-system;

    Sammanfattning : Fallstudien har undersökt hur ett behov uppstår av att integrera informationssystem med varandra, vad det innebär för företag som inte väljer att integrera informationssystem och vilka för- och nackdelar det finns det med systemintegration. Fallföretaget som i denna studie kallas för ”Energiföretaget AB” och innehar flera ansvarsområden som anses vara samhällsviktiga tjänster för infrastrukturen. LÄS MER

  5. 15. A model for predicting the win propensity of new B2B opportunities across multiple companies

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Simon Persson; [2022]
    Nyckelord :CRM; B2B; Win propensity prediction; Sales; Supervised Learning; Machine Learning; CRM; B2B; Förutsägelse av affärsmöjligheter; Försäljning; Väglett lärande; Maskininlärning;

    Sammanfattning : For a sales representative, a complex part of their work is determining the outcome of a potential deal with a customer. Most (if not all) processes today are based on guesses and gut feelings, making it hard to track progress. LÄS MER