Sökning: "Call Center"

Visar resultat 16 - 20 av 95 uppsatser innehållade orden Call Center.

  1. 16. Kartläggning av kundinflöde - En fallstudie om schemaläggning på en svensk telefonbank

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Eric Börjeskog; Martin Svensson; [2019-06-20]
    Nyckelord :Call Center; Capacity Planning; Peak; Scheduling; Telephone Banking;

    Sammanfattning : The banking industry is currently going through a big change where the traditional bank branches shut down in favour of meetings on digital platforms. In today's society, customers require fast service with high flexibility allowing them to conduct their banking business wherever and whenever they want. LÄS MER

  2. 17. The Impact of Digital Healthcare - A study that examines the effects of digital healthcare services on performance in primary healthcare in Sweden

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för nationalekonomi med statistik

    Författare :Felix Ekenstam; Carl Eklund; [2019-02-15]
    Nyckelord :Digital healthcare; Primary healthcare; Waiting List; Substitute; Healthcare Market; Demand for Healthcare; Difference-in-Difference approach;

    Sammanfattning : This paper examines what effect digital healthcare has on primary healthcare in Sweden. Using aggregated register data from Jönköping county council and datasets, from väntetider and from hälsokollen a difference- in difference (DiD) analysis is conducted. LÄS MER

  3. 18. Distriktssköterskans kommunikation med uppringare på vårdcentraler : En observationsstudie om det rådgivande samtalet

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för folkhälso- och vårdvetenskap

    Författare :Hannah Söreke; Julia Karlsson; [2019]
    Nyckelord :Telephone Nursing; Primary Health Care Centre; Caring Sciences and Communication; Telefonrådgivning; Primärvård; Omvårdnad; Vårdvetenskap och Kommunikation;

    Sammanfattning : Bakgrund: I västvärlden har telefonrådgivning utvidgats för att minska onödiga sjukvårdsbesök och kostnader för sjukvården. Syftet med telefonrådgivning är att göra vården effektiv, säker och mer tillgänglig för uppringaren. LÄS MER

  4. 19. Växeln, hallå hallå! En etnografisk studie om omorganiseringen från telefonväxel till kontaktcenter i Malmö stad

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Genusvetenskapliga institutionen

    Författare :Sanna Möllestål; [2019]
    Nyckelord :Telefonist; institutionell etnografi; New Public Management; ojämlikhetssystem; professionalisering; Social Sciences;

    Sammanfattning : In May of 2017, the city council of Malmö decided to establish a new contact center. This contact center replaced the original call center with the expectation to increase democracy, accessibility, and more efficient service. LÄS MER

  5. 20. Horizontal Inequality in Chiapas – 25 years after the Zapatista Movement

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Ekonomisk-historiska institutionen

    Författare :Juliane Koch; [2019]
    Nyckelord :horizontal inequality; indigenous population; poverty; chiapas; Business and Economics;

    Sammanfattning : The International Development Community places individuals at the center of concern for policy making. This study investigates why group analyses are crucial for the welfare of individual and social stability, and claims that the concept of Horizontal Inequality (group-based inequality) is important but widely neglected. LÄS MER